Probleme site in magazinul online?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 01:28 PM
Oppo Reno 4 pro 5g apare in stoc dupa ce selectezi criteriul desi nu este in stoc, plus ca acum cateva zile dupa plasarea comenzii am primit mesaj de instiintare ca s-a anulat din motive tehnice.
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 01:30 PM
Salut! Probabil că datele nu sunt actualizate in magazinul online. Ai încercat și de pe alt dispozitiv sa vezi daca e aceeași eroare?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 01:31 PM
Salutare!
Mai apar probleme și la ei, dar probabil vor fi corectate. E bine că ai semnalat aici! Cred că poți totuși să suni la ei sau să intri pe Chat Djingo să le semnalezi disfuncționalitatea!
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 01:32 PM
Probabil ca e stoc limitat, adica 1 bucata, pe care o mai acceseaza cineva in acelasi timp. Acum nu e pe stoc decat unul reconditionat, daca te intereseaza.
Oricum, cel mai bun raspuns ti-l poate da cineva din Orange.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 01:34 PM
Dacă pui filtru după modele aflate în stoc, acest telefon nu apare
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane?q=oppo
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 02:12 PM
am incercat sa comunic unui operator dar probabil nu si-a servit cafeaua ca nu prea avea chef de viata sau de mine :))
Cum e posibil ca pretul unui telefon reconditionat sa fie mai mare decat telefonul nou in sine, la aceasta intrebare a spus ca nu are o referinta, imi poate raspunde cineva de aici? si da este vorba despre acelasi model...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 02:58 PM
Noi suntem clienti Orange, ca si tine si nu putem sa-ti raspundem la aceasta intrebare.
Mai incearca pe chat sau suna la Serviciul Clienti, trebuie sa gasesti un consultant mai bine pregatit.
Mai e varianta email, pe https://www.orange.ro/contact/ , ai un formular la rubrica "E-mail".

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-05-2021 03:58 PM
@Matt_1: Dacă știi.... oricum nu te ajută, iar faptul că ești angajat Orange sau simplu membru al Comunității explicația este simplă: produsul inițial a intrat în gestiune cu un preț mai mare și nu este încă amortizat. Ulterior, un alt exemplar a intrat în gestiune la un preț mai redus, piața fiind într-o continuă schimbare, fluctuație și rulaj, în acest caz fiind la un preț mai mic. Vânzarea la un preț ridicat nu ar asigura decât o amăgire și un stoc sigur pt Orange, iar reducerea de preț nu vine peste noapte.
Atât de simplu.....
