la 12-10-2025 06:51 AM
Am urmatoarea problema am dat comanda pentru prelungire abonament cu achizitie telefon rate dar dupa ce plasez comanda imi spune ca este in procesare dar nu ma lasa sa platesc avansul pentru telefon,cand apas plata imi spune ca a aparut o eroare. Dupa ceva timp primesc un mail ca mai am 2 ore sa fac plata daca nu se anuleaza comanda si astfel am pierdut 2 comenzi pana acum. Este o problema cu situl sau ce poate fi ?
la 12-10-2025 08:37 AM
Cu siguranta eu o sa incerc si maine dar am toate sansele ca oferta respectiva sa nu mai fie si atunci prinde orbul scoate-i ochii.
12-10-2025 09:20 AM - editat 12-10-2025 09:20 AM
Am sunat le 300 operatoarea mi-a zis ca imi face ea comanda dar la cu totul alte preturi la telefon si nu am fost de acord ,nu a putut sa ma ajute si mi-a zis sa las un fedback in aplicatie cu eroarea primita iar la intrebarea ce se intampla daca oferta expira si comanda plasa nu este onorata nu a stiut ce sa-mi spuna.
la 12-10-2025 10:13 AM
Nu te pot ajuta la 300 pentru Magazinul online. Ia legătura cu cei de la Magazinul online mâine sau le scrii de la adresa de email specificată.
la 12-10-2025 10:48 AM
Am trimis acum o sesizare la magazinonline@orange.ro cu toate erorile intampinate la ambele comenzi plasate,multumesc.
la 12-10-2025 10:53 AM
Cu mare plăcere! Sper să ți se rezolve situația cât mai repede.
la 13-10-2025 10:56 AM
@ionpintilie777, s-a rezolvat situația cu comanda?
13-10-2025 10:59 AM - editat 13-10-2025 11:05 AM
Nu ,au fost anulate 2 comenzi
la 13-10-2025 11:06 AM
Ți-au răspuns colegii de la magazinul online? Ai mai încercat să plasezi o dată comanda?
la 13-10-2025 11:10 AM
Ieri am sunat la 300 ,operatoarea a vrut sa-mi faca comanda doar ca fara acele coduri de reducere si nu am fost de acord deoarece se modifica substantial suma si mi-a zis ca nu ma poate ajuta altfel decat sa las un fedback in aplicatie ,astazi nu am fost contactat de nimeni desi am o sesizare depusa.
la 13-10-2025 12:17 PM
Am expus și noi situația colegilor de la magazinul online și ne-au confirmat că nu este o eroare de site, ci de browser. Recomandarea lor este să ștergi istoricul de navigație și să reîncerci.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 13-10-2025 12:54 PM
Va asigur că am șters istoricul navigație browsere ,am incercat chiar pe mai multe browsere,am incercat pe un alt laptop inclusiv din aplicație , problema a fost aceiași.
la 13-10-2025 04:42 PM
Colegii mei au deschis un ticket către departamentul tehnic cu situația ta. Revin când am noutăți.
15-10-2025 04:10 PM - editat 15-10-2025 04:12 PM
Pana la aceasta ora nu am primit nici un raspuns ,daca asa stau lucrurile o sa caut ceva oferte pentru portare. Din pacate e foarte greu sa primesti un raspuns in zilele noastre de la operatori de telefonie ,ar fi frumos sa ma contacteze cand se termina aceasta promotie sa-mi propuna nu stiu ce ''OFERTA''.
la 16-10-2025 09:55 AM
Îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă :((
Colegii mei încă investighează situația ta pentru că este una singulară și nu au putut-o replica.
Ne solicită o captură de ecran în care să fie vizibilă data și ora întâmpinării erorii. Ne poți ajuta, te rog, cu acest lucru? Mulțumim.
la 16-10-2025 10:51 AM
V-am trimis PM cu doua capturi de la prima comanda,acolo se vede ora pe telefon si si data comenzii,am intreg filmuletu cu plasarea comenzii daca doriti il pot incarca pe youtube si va trimit ,aici nu am putut incarca decat poze.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor