anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme plasare comanda abonament

ionpintilie777
Explorator

Am urmatoarea problema am dat comanda pentru prelungire abonament cu achizitie telefon rate dar dupa ce plasez comanda imi spune ca este in procesare dar nu ma lasa sa platesc avansul pentru telefon,cand apas plata imi spune ca a aparut o eroare. Dupa ceva timp primesc un mail ca mai am 2 ore sa fac plata daca nu se anuleaza comanda si astfel am pierdut 2 comenzi pana acum. Este o problema cu situl sau ce poate fi ?

31 Răspunsuri 31

ionpintilie777
Explorator

Cu siguranta eu o sa incerc si maine dar am toate sansele ca oferta respectiva sa nu mai fie si atunci prinde orbul scoate-i ochii.

ionpintilie777
Explorator

Am sunat le 300 operatoarea mi-a zis ca imi face ea comanda dar la cu totul alte preturi la telefon si nu am fost de acord ,nu a putut sa ma ajute si mi-a zis sa las un fedback  in aplicatie cu eroarea primita iar la intrebarea ce se intampla daca oferta expira si comanda plasa nu este onorata nu a stiut ce sa-mi spuna.

Nu te pot ajuta la 300 pentru Magazinul online. Ia legătura cu cei de la Magazinul online mâine sau le scrii de la adresa de email specificată.

Am trimis acum o sesizare la magazinonline@orange.ro cu toate erorile intampinate la ambele comenzi plasate,multumesc.

Cu mare plăcere! Sper să ți se rezolve situația cât mai repede.

DanielaH
Moderator

@ionpintilie777, s-a rezolvat situația cu comanda?

Fără titlu.pngNu ,au fost anulate 2 comenzi

Ți-au răspuns colegii de la magazinul online? Ai mai încercat să plasezi o dată comanda?

Ieri am sunat la 300 ,operatoarea a vrut sa-mi faca comanda doar ca fara acele coduri de reducere si nu am fost de acord deoarece se modifica substantial suma si mi-a zis ca nu ma poate ajuta altfel decat sa las un fedback in aplicatie ,astazi nu am fost contactat de nimeni desi am o sesizare depusa.

Am expus și noi situația colegilor de la magazinul online și ne-au confirmat că nu este o eroare de site, ci de browser. Recomandarea lor este să ștergi istoricul de navigație și să reîncerci.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Va asigur că am șters istoricul navigație browsere ,am incercat chiar pe mai multe browsere,am incercat pe un alt laptop inclusiv din aplicație , problema a fost aceiași.

Colegii mei au deschis un ticket către departamentul tehnic cu situația ta. Revin când am noutăți.

ionpintilie777
Explorator

Pana la aceasta ora nu am primit nici un raspuns ,daca asa stau lucrurile o sa caut ceva oferte pentru portare. Din pacate e foarte greu sa primesti un raspuns in zilele noastre de la operatori de telefonie ,ar fi frumos sa ma contacteze cand se termina aceasta promotie  sa-mi propuna nu stiu ce ''OFERTA''.

Îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă :((

Colegii mei încă investighează situația ta pentru că este una singulară și nu au putut-o replica.

Ne solicită o captură de ecran în care să fie vizibilă data și ora întâmpinării erorii. Ne poți ajuta, te rog, cu acest lucru? Mulțumim.

V-am trimis PM cu doua capturi de la prima comanda,acolo se vede ora pe telefon si si data comenzii,am intreg filmuletu cu plasarea comenzii daca doriti il pot incarca pe youtube si va trimit ,aici nu am putut incarca decat poze.