anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu vi se pare învechit aspectul magazinului online? Mie mi se pare că ar putea fi îmbunătățit

Ionuț_M_
Junior

Părerea mea este că modul în care este organizat magazinul online Orange este nepotrivit. Nu este intuitiv, nu este aspectuos, căutarea produselor se face greoi. 

20 Răspunsuri 20

Shadow1
Junior entuziast

Nu exista companie cu 100% clienți mulțumiți și nici nu va exista vreodată 🙂 

Gradul de mulțumire al clienților este dat de calitatea serviciilor. Eu doar am făcut o remarcă referitoare la un aspect ce poate fi îmbunătățit. Nu m-am declarat nemulțumit în niciun fel. 

HAO
Începător

Asteptam cu maxim interes butonul " Anulare comanda".

Muchalucha
Cunoscător

Tatal meu si-a luat telefon si nu a vazut ca era bifat default plata la curier in loc sa puna el ce vrea si asa a platit cu cardul la curier ceea ce trebuia sa achite direct la Orange. Nu este intuitiv si nu separa etapele alegere produs, confirmare adresa livrare si apoi sa mergi la plata unde sa se vada clar ce trebuie sa alegi. Apoi dorea anulare comanda si sa reia dar nu avea aceasta posibilitate. 

Pe mine ma irita ca nu vad beneficiile abonamentelor fara reducere. Vad cu reducere si roamingul redus, dar abonamentul fara reducere nu stiu cat cuprinde. 

Salut,

Pe partea de anulare comenzi sunt de acord cu tine si este loc de imbunatatiri majore (mai trebuie lucrat).

Pe parte de prezentare abonamente poti vedea si beneficiile abonamentelor fara reducere select and o perioada contractuala mai mica de 24 de luni.

1000001894.jpg

Mai nou abonamentele se pot comanda direct din aplicatia my Orange unde de asemenea poti selecta o perioada mai mica a contractului pentru a vedea beneficiile dorite.

1000001896.jpg

Putem spune ca Orange lucreaza la acest capitol si aduce imbunatatiri.

 

teacher_
#StarMember

La un aspect ai dreptate, in magazinul Orange trebuie sa fii atent mai ales la selectarea modului de plată. In rest, nu mi se pare chiar atât de "învechit". Probabil că se va schimba la un moment dat, dar deocamdată eu sunt mulțumit cu ce găsesc acolo. Prin comparație, la Vodafone din 2 in 2 minute primesc pop-up in care mă întreabă dacă vreau sa mă abonez, destul de enervant. 🙂