la 23-10-2024 04:32 PM
Părerea mea este că modul în care este organizat magazinul online Orange este nepotrivit. Nu este intuitiv, nu este aspectuos, căutarea produselor se face greoi.
la 24-10-2024 11:55 AM
Nu exista companie cu 100% clienți mulțumiți și nici nu va exista vreodată 🙂
la 24-10-2024 12:37 PM
Gradul de mulțumire al clienților este dat de calitatea serviciilor. Eu doar am făcut o remarcă referitoare la un aspect ce poate fi îmbunătățit. Nu m-am declarat nemulțumit în niciun fel.
la 27-10-2024 12:22 PM
Asteptam cu maxim interes butonul " Anulare comanda".
28-10-2024 02:40 AM - editat 28-10-2024 02:44 AM
Tatal meu si-a luat telefon si nu a vazut ca era bifat default plata la curier in loc sa puna el ce vrea si asa a platit cu cardul la curier ceea ce trebuia sa achite direct la Orange. Nu este intuitiv si nu separa etapele alegere produs, confirmare adresa livrare si apoi sa mergi la plata unde sa se vada clar ce trebuie sa alegi. Apoi dorea anulare comanda si sa reia dar nu avea aceasta posibilitate.
Pe mine ma irita ca nu vad beneficiile abonamentelor fara reducere. Vad cu reducere si roamingul redus, dar abonamentul fara reducere nu stiu cat cuprinde.
28-10-2024 06:59 AM - editat 28-10-2024 07:09 AM
Salut,
Pe partea de anulare comenzi sunt de acord cu tine si este loc de imbunatatiri majore (mai trebuie lucrat).
Pe parte de prezentare abonamente poti vedea si beneficiile abonamentelor fara reducere select and o perioada contractuala mai mica de 24 de luni.
Mai nou abonamentele se pot comanda direct din aplicatia my Orange unde de asemenea poti selecta o perioada mai mica a contractului pentru a vedea beneficiile dorite.
Putem spune ca Orange lucreaza la acest capitol si aduce imbunatatiri.
la 28-10-2024 06:39 AM
La un aspect ai dreptate, in magazinul Orange trebuie sa fii atent mai ales la selectarea modului de plată. In rest, nu mi se pare chiar atât de "învechit". Probabil că se va schimba la un moment dat, dar deocamdată eu sunt mulțumit cu ce găsesc acolo. Prin comparație, la Vodafone din 2 in 2 minute primesc pop-up in care mă întreabă dacă vreau sa mă abonez, destul de enervant. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor