anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot aplica beneficii voucher in magazinul online

Marius10
Începător

Am primit voucher reducere 20 euro la cumpărături din magazinul on line și la orice vreau sa aplic îmi spune că nu se poate...pentru "acest produs"

Am incercat vreo 7 produse

 

 

 

 

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Marius,

Ai primit voucher-ul printr-un email? Daca da, nu scria cumva si la ce anume se aplica acel voucher?

Ai mai jos un exemplu dintr-un mail la un voucher de 10 euro...disponibil doar pentru telefoane.

Ma gandesc ca ceva similar ar trebui sa ai si tu.

arsradu_0-1671010207140.png

 

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Marius10: Dacă l-ai primit pe email, după detaliile privind modul de utilizare al voucherului se regăsesc detalii privind Valabilitate si conditii. Acestea îți descriu echipamentele pentru care este voucherul valabil și în ce condiții se poate aplica. Revino cu detalii privind aceste informații.

Salutare!

Unele vouchere sunt disponibile pentru telefoane, altele pentru accesorii, etc. Vezi exact pentru ce ai disponibil acel voucher în emailul primit.

Dacă nu merge nici așa, contactează Serviciul clienți, din Chat Djingo sau din secțiunea Contact/ Contactează-ne a aplicației My Orange.

Sau și mai bine, chiar din chatul Magazinului online.

 

 

Succes!

DanielaH
Moderator

Marius, te așteptăm să revii cu detalii. Ce produse ai încercat? Pentru ce tip de produse poți folosi voucherul?