la 28-01-2023 05:59 PM
De cand a fost bagat la inaintare noul format al magazinului online tot incerc sa inteleg ce fel de pregatire au oamenii care conduc proiectul devreme ce au permis lansarea unui produs cu probleme, nefunctional, in productie? Nu exista livrarea in magazin Orange cum era pe modelul vechi de magazin, la unele modele de telefon apare In Stoc daca intri direct pe pagina modelului, dar practic nu este in stoc (ex. cautati direct pe pagina Orange dupa S22 Ultra, intrati pe oricare din rezultate: green, black si o sa vedeti ca apare in stoc cand la o culoare cand la alta, dar defapt nu este in stoc).
Lasati si portalul vechi pana cel nou este functional, ca sunteti companie serioasa zic eu, sau duceti lipsa de project manageri competenti? sa dai drumu in productie la un produs in asemenea hal mi se pare amatorism la cel mai inalt nivel.
la 28-01-2023 08:40 PM
@RstdWoo: Cum ai încercat să cumperi telefonul: upgrade la abonament actual? Abonament nou? Portare? Trecere prepay la abonament?
Unele modele sunt valabile doar în anumite condiții, de aceea ar fi bine să ne oferi câteva detalii. De exemplu secțiunea portare e blocată la majoritatea modelelor. Dar restul alternativelor sunt permise pentru cele 2 sau 3 nuanțe ale modelului de S22.
Revino cu detalii. Succes.
la 29-01-2023 07:26 AM
Salutare!
Nu știu exact la ce anume te referi! Eu, de exemplu, nu pot face prelungire cu achiziție decât după 18 luni, dar trebuie să iau un abonament mai mare cu 1euro, ca să am reduceri consistente la telefoane. Altfel, prețul aproape cel de la alte magazine și nu se rentează. Dar asta este de mulți ani, nu de acum.
Revino cu detalii concrete despre situația ta!
la 29-01-2023 10:14 AM
Salut, nu are nicio legatura problema descrisa cu ce ai raspuns tu 🙂
Este vorba de lipsurile formatului nou si ca nu poti folosi varianta veche in paralel + faptul ca apar aiurea pe stoc, cand nu sunt practic pe stoc. Urmaresti un anume model, iti apare pe stoc, si cand vrei sa finalizezi comanda indiferent de tipul tranzactiei: fidelizare, liber, ab nou, iti da eroare sau iti spune ca e o problema cu produsul din cos ca nu mai e in stoc. Revii pe pagina produsului unde continua sa fie afisat "in stoc".
la 29-01-2023 10:18 AM
Am înțeles acum!
Cel mai simplu este să le scrii din secțiunea Contact și să le explici aceste detalii lor. Eu am expus din punctul meu de vedere unele aspecte, neștiind despre ceea ce este vorba la modul concret.
la 29-01-2023 11:08 AM
M-am uitat acum pe comunitate, vad ca mai sunt persoane care au probleme cu magazinul online in formatul nou. Le-am trimis mail, desi nu stiu cat o sa conteze pt ca daca au fost in stare sa dea drumul in "productie" la magazin in stadiul asta de produs partial functional, ma indoiesc ca o sa le pese de ce comentam noi pe aici. Ori nu testeaza inainte sa lanseze, ori avem de a face cu "lideri" de proiect promovati pe criterii "romanesti" :))
la 29-01-2023 12:57 PM
@RstdWoo: nu este pe stoc ACUM (29.01.2023) modelul dorit de tine (cel de 256GB), ci doar cele 2 culori la 128GB. Deci specifică EXACT modelul visat inainte unor păreri de .... geaba.
la 29-01-2023 01:03 PM
Uita-te la poza atasata mai devreme. Arata clar pe stoc 256gb la burgundy si black pt s22 ultra
la 29-01-2023 01:17 PM
Prea bine. Privește atunci atașamentul ca exemplu pentru burgundy.
Restul e tăcere.
la 29-01-2023 01:33 PM - editat ultima oară la 30-01-2023 08:10 AM de DanielaH
Eu iti arat model nou si tu imi arati reconditionat!
la 29-01-2023 01:07 PM
29-01-2023 10:09 AM - editat 29-01-2023 10:10 AM
la 29-01-2023 03:44 PM
Buna,
Intr-adevar pe prima pagina apare ca ar fi in stoc, insa odata adaugat in cos apare indisponibil.
Ar trebui semnalata problema, si asteptata solutionarea ei. Nu ar trebui sa ne cramponam de astfel de situatii care se pot intampla si la case mai mari, si sa ne stricam ziua doar pentru a arunca cu noroi indiferent de ce companie vorbim. Toate au plusuri si minusuri. Daca vrem sa vedem ceva schimbat in bine, ar trebui sa semnalam eroarea si sa asteptam sa fie corectata.
Zi frumoasa!
la 29-01-2023 04:15 PM
Se pare ca s22 ultra nu e singurul model cu problema asta, vad ca si la tine la s22 simplu e la fel...nu sunt de acord cu treaba ca se intampla si la case mai mari atata timp cat au lansat formatul nou de magazin in halul asta, fara sa dea posibilitatea nimanui sa foloseasca pe cel vechi.
la 30-01-2023 12:38 PM
Salut @RstdWoo,
Înțeleg ca ai întâmpinat dificultăți cu magazinul online, dar din experiența iți spun ca s-a întâmplat si in trecut sa fie probleme cu acesta. Nu e prima oara cand vedem acest nou aspect al magazinului, pentru ca doar arata mai bine nu inseamna ca si merge mai bine, in spate probabil vorbim de aceeași structura si aceleași tehnologii.
Problema cu stocul real al produselor a fost si in trecut, deci e posibil sa fie prezenta chiar pe mai multe modele decat cele semnalate de tine.
Ce poți face tu acum este doar sa aștepți răspuns la sesizarea ta, platforma veche nu cred ca mai este disponibila nimănui.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor