anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Noul format al magazinului online

RstdWoo
Cunoscător

De cand a fost bagat la inaintare noul format al magazinului online tot incerc sa inteleg ce fel de pregatire au oamenii care conduc proiectul devreme ce au permis lansarea unui produs cu probleme, nefunctional, in productie? Nu exista livrarea in magazin Orange cum era pe modelul vechi de magazin, la unele modele de telefon apare In Stoc daca intri direct pe pagina modelului, dar practic nu este in stoc (ex. cautati direct pe pagina Orange dupa S22 Ultra, intrati pe oricare din rezultate: green, black si o sa vedeti ca apare in stoc cand la o culoare cand la alta, dar defapt nu este in stoc).

Lasati si portalul vechi pana cel nou este functional, ca sunteti companie serioasa zic eu, sau duceti lipsa de project manageri competenti? sa dai drumu in productie la un produs in asemenea hal mi se pare amatorism la cel mai inalt nivel.

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@RstdWoo: Cum ai încercat să cumperi telefonul: upgrade la abonament actual? Abonament nou? Portare? Trecere prepay la abonament? 

Unele modele sunt valabile doar în anumite condiții, de aceea ar fi bine să ne oferi câteva detalii. De exemplu secțiunea portare e blocată la majoritatea modelelor. Dar restul alternativelor sunt permise pentru cele 2 sau 3 nuanțe ale modelului de S22.

Revino cu detalii. Succes.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu știu exact la ce anume te referi! Eu, de exemplu, nu pot face prelungire cu achiziție decât după 18 luni, dar trebuie să iau un abonament mai mare cu 1euro, ca să am reduceri consistente la telefoane. Altfel, prețul aproape cel de la alte magazine și nu se rentează. Dar asta este de mulți ani, nu de acum.

Revino cu detalii concrete despre situația ta!

Salut, nu are nicio legatura problema descrisa cu ce ai raspuns tu 🙂

Este vorba de lipsurile formatului nou si ca nu poti folosi varianta veche in paralel + faptul ca apar aiurea pe stoc, cand nu sunt practic pe stoc. Urmaresti un anume model, iti apare pe stoc, si cand vrei sa finalizezi comanda indiferent de tipul tranzactiei: fidelizare, liber, ab nou, iti da eroare sau iti spune ca e o problema cu produsul din cos ca nu mai e in stoc. Revii pe pagina produsului unde continua sa fie afisat "in stoc".

Am înțeles acum! 

Cel mai simplu este să le scrii din secțiunea Contact și să le explici aceste detalii lor. Eu am expus din punctul meu de vedere unele aspecte, neștiind despre ceea ce este vorba la modul concret.

M-am uitat acum pe comunitate, vad ca mai sunt persoane care au probleme cu magazinul online in formatul nou. Le-am trimis mail, desi nu stiu cat o sa conteze pt ca daca au fost in stare sa dea drumul in "productie" la magazin in stadiul asta de produs partial functional, ma indoiesc ca o sa le pese de ce comentam noi pe aici. Ori nu testeaza inainte sa lanseze, ori avem de a face cu "lideri" de proiect promovati pe criterii "romanesti" :))

@RstdWoo: nu este pe stoc ACUM (29.01.2023) modelul dorit de tine (cel de 256GB), ci doar cele 2 culori la 128GB. Deci specifică EXACT modelul visat inainte unor păreri de .... geaba.

Uita-te la poza atasata mai devreme. Arata clar pe stoc 256gb la burgundy si black pt s22 ultra

Prea bine. Privește atunci atașamentul ca exemplu pentru burgundy.

Screenshot_20230129-131512_Chrome.jpg

 Restul e tăcere.

Eu iti arat model nou si tu imi arati reconditionat! 

Poftim, screenshot de acum, arata pe stoc in magazinul asta online facut de amatori! casca ochii inainte sa vorbesti baliverne.

RstdWoo
Cunoscător

Ca sa nu zica nimeni ca vb aiurea.
Scrie clar pe stoc, cand defapt nu este, nici burgundy nici black.

Am incercat achizitie la fidelizare. Nu merge nici pe abonament nou, nici liber..pt ca nu este pe stoc, desi magazinul arata ca este.

Anca07
#StarMember

Buna,

Intr-adevar pe prima pagina apare ca ar fi in stoc, insa odata adaugat in cos apare indisponibil.

Screenshot_20230129_153923_Chrome.jpg

Screenshot_20230129_153943_Chrome.jpg

 Ar trebui semnalata problema, si asteptata solutionarea ei. Nu ar trebui sa ne cramponam de astfel de situatii care se pot intampla si la case mai mari, si sa ne stricam ziua doar pentru a arunca cu noroi indiferent de ce companie vorbim. Toate au plusuri si minusuri. Daca vrem sa vedem ceva schimbat in bine, ar trebui sa semnalam eroarea si sa asteptam sa fie corectata.

Zi frumoasa!

Se pare ca s22 ultra nu e singurul model cu problema asta, vad ca si la tine la s22 simplu e la  fel...nu sunt de acord cu treaba ca se intampla si la case mai mari atata timp cat au lansat formatul nou de magazin in halul asta, fara sa dea posibilitatea nimanui sa foloseasca pe cel vechi. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @RstdWoo

Înțeleg ca ai întâmpinat dificultăți cu magazinul online, dar din experiența iți spun ca s-a întâmplat si in trecut sa fie probleme cu acesta. Nu e prima oara cand vedem acest nou aspect al magazinului, pentru ca doar arata mai bine nu inseamna ca si merge mai bine, in spate probabil vorbim de aceeași structura si aceleași tehnologii.

Problema cu stocul real al produselor a fost si in trecut, deci e posibil sa fie prezenta chiar pe mai multe modele decat cele semnalate de tine. 

Ce poți face tu acum este doar sa aștepți răspuns la sesizarea ta, platforma veche nu cred ca mai este disponibila nimănui.