la 26-11-2024 10:14 AM
Salutare
Am plasat o comanda prin intermediul magazinului online in data de 06.11.2024. Nici astazi in 26.11.2024 cei de la Orange nu sunt in stare sa imi ofere un termen de livrare clar. Doar ca au o eroare tehnica in sistem si ca se va repara in cel mai scurt timp. Incep sa regret ca am optat pentru prelungirea a 2 abonamente si nu m-am portat catre alt furnizor. Este deja deranjant ca dupa 3 saptamani sa nu primesti nici un raspuns clar.
Multumesc
la 26-11-2024 10:26 AM
Salutare!
Ai prins perioada de Black Friday si curierii sunt destul de plini.
Mai jos o situatie de asta vara cand Fan Courier a reusit performanta sa livreze un colet dupa aproape o luna (coletul fiind pus personal la un sediu din Bucureti...). Sa mai zic ca respectivele mostre s-au mai livrat inca o data de un coleg pe 16.07 cand a ajuns la client?
Nu intentionez sa tin cu Orange, dar nu intotdeauna tine de ei (pe langa curieri, si depozitele pot fi suprasolicitate de comenzi).
la 26-11-2024 10:54 AM
Salut,
Eu am o comanda de echipament de la un alt furnizor din data de 8.11.2024 și comanda a rămas la fel "in procesare".
Serviciul clienți nu are nici o treabă cu realitatea (va sosi în curând).
Norocul meu este că primirea echipamentului nu îmi afectează calitatea serviciilor.
Le-am transmis operatorilor că aș fi putut primi coletul mai repede dacă îl comandam direct din China.🙂
Important este ca "eroare tehnica" avută de Orange sa nu duca la anularea comenzii.
Mai apar și astfel de probleme, sper că problema se va remedia curând ai vei intra in posesia produselor.
la 26-11-2024 03:02 PM
Salutare!
Am avut și eu ceva de la alții și am fost nevoit să mă duc la depozitul județean al firmei de curierat pentru a ridica personal coletul.
Deci mutarea la ei este în principal!
Baftă!
la 28-11-2024 12:47 PM
Salutare
Astazi intrand pe chat cu un operator pentru a cere status pentru coamnda mea am primit raspunsul cum ca respectivul operator nu stie procedurile depozitului si nu imi poate oferii nici o informatie.
Incredibil......
Cu fiecare zi care trece am un gust din ce in ce mai amar despre serviciile orange. sI Asta dupa ce ca sunt client de 21 de ani si am destule servicii de la ei.
Ma gandesc tot mai serios sa ma portez in alta retea.
la 28-11-2024 12:51 PM
Încearcă să îi contactezi prin email la magazinonline@orange.ro sau telefonic la 300.
la 28-11-2024 01:50 PM
Am incercat toate varaintele de contact. Fara un rezultat concret.
la 28-11-2024 02:02 PM
Adi, îmi pare rău pentru situația ta. Putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice. Ne poți oferi numărul comenzii?
la 28-11-2024 02:04 PM
Comanda nr 3060968 din 06.11.2024
28-11-2024 02:38 PM - editat 28-11-2024 03:32 PM
Mulțumesc pentru detalii.
Colegii ne-au spus că, din păcate, comanda ta este impactată de o eroare tehnică. Una dintre variante este anularea comenzii și replasarea ei.
la 28-11-2024 02:42 PM
Bun si daca refac comanda nu mai beneficiez de reducerea de BF de 100 euro pentru fiecare telefon din cele 2?
28-11-2024 03:25 PM - editat 28-11-2024 03:33 PM
Din păcate nu. Îmi pare rău. Campania de BF s-a încheiat.
În momentul de față nu avem un termen pentru solutionarea erorii, dar colegii de la departamentul tehnic fac toate demersurile necesare pentru a fi rezolvată cât mai repede.
la 29-11-2024 08:23 AM
Mai am o intrebare, daca optez pentru anularea comenzii se anuleaza si prelungirea pentru cele 2 abonamente?
la 29-11-2024 09:05 AM
Da, în momentul în care o comandă este anulată, pe cont se fac toate corecțiile necesare, inclusiv anularea prelungirii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor