anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge sa fac abonament deoarece numele strazii nu este pe buletin

Freelook
Începător

Se poate face ceva in cazul acesta? Pe buletin nu este scris numele strazii si din cauza asta nu imi pot face abonament online. In magazin nu sunt reducerile ce sunt si pe site..

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

Dacă e vreun sat care nu are o multitudine de străzi arondate la UAT, atunci cel mai simplu, ca pe vremuri, localitatea are o singură stradă, numită "PRINCIPALĂ" 🙂 Bănuiesc că numărul imobilului NU se regăsește dublat la nivelul localității. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din păcate, această problemă te poate afecta și în alte situații, nu doar la Orange. Trebuie mers la Primăria din localitate și revizuită adresa, apoi refăcut C.I. Altfel, nu știu dacă se permite să treci alt nume de stradă, care nu este trecut efectiv în actul de identitate.

Poți încerca și cu o denumire pe care o știi tu ( locală), dar bifezi să primești factura online și sper să funcționeze, dar nu îți putem garanta noi asta.

Să ne spui dacă ai reușit!

Baftă!

budgetbirdeye
Junior entuziast

Suna la serviciul clienti sau lasa numar de telefon pentru contact pe site si iti va face cineva, cu aceeasi oferta din online. Tu singur nu poti in situatii de genul asta pe site.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca sa scrii FN ("fara nume" sau "fara numar"), dar sa ai grija la codul postal sa fie corect. Am intampinat problema asta la cativa clienti ai firmei la care lucrez. Au sediul social in sate la care nu sunt denumite ulitele si, ca sa "pacalesc" softul care imi cere strada si numar trec FN.

teacher_
#StarMember

Salut! Acum mi-am verificat și eu actul de identitate, nici eu nu am strada trecuta. La mine este trecut Comuna x, satul y, Nr. z. Consider că asta este o problemă la orice sat cu mai puțin de 500-600 de locuitori, nu exista străzi distincte, dar asta este o problemă cunoscuta deja. Poate faci ceva greșit în procesul pe care îl urmezi... Încearcă să îl repeți, eventual pune un screenshot cu eroarea pe care o primești. 

Freelook
Începător

Doar scanez buletinul si imi trece acolo datele de pe buletin automat. Nu am gasit unde pot introduce datele de pe buletin manual.

Încearcă să scrii la secțiunea contact, 

https://www.orange.ro/contact/

Alege ramura Abonamente, apoi Vorbește cu un operator. Probabil vei fi sunat și se va găsi o metoda de rezolvare a problemei