la 26-11-2024 10:14 AM
Salutare
Am plasat o comanda prin intermediul magazinului online in data de 06.11.2024. Nici astazi in 26.11.2024 cei de la Orange nu sunt in stare sa imi ofere un termen de livrare clar. Doar ca au o eroare tehnica in sistem si ca se va repara in cel mai scurt timp. Incep sa regret ca am optat pentru prelungirea a 2 abonamente si nu m-am portat catre alt furnizor. Este deja deranjant ca dupa 3 saptamani sa nu primesti nici un raspuns clar.
Multumesc
la 26-11-2024 10:26 AM
Salutare!
Ai prins perioada de Black Friday si curierii sunt destul de plini.
Mai jos o situatie de asta vara cand Fan Courier a reusit performanta sa livreze un colet dupa aproape o luna (coletul fiind pus personal la un sediu din Bucureti...). Sa mai zic ca respectivele mostre s-au mai livrat inca o data de un coleg pe 16.07 cand a ajuns la client?
Nu intentionez sa tin cu Orange, dar nu intotdeauna tine de ei (pe langa curieri, si depozitele pot fi suprasolicitate de comenzi).
la 26-11-2024 10:54 AM
Salut,
Eu am o comanda de echipament de la un alt furnizor din data de 8.11.2024 și comanda a rămas la fel "in procesare".
Serviciul clienți nu are nici o treabă cu realitatea (va sosi în curând).
Norocul meu este că primirea echipamentului nu îmi afectează calitatea serviciilor.
Le-am transmis operatorilor că aș fi putut primi coletul mai repede dacă îl comandam direct din China.🙂
Important este ca "eroare tehnica" avută de Orange sa nu duca la anularea comenzii.
Mai apar și astfel de probleme, sper că problema se va remedia curând ai vei intra in posesia produselor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor