anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

livrare comanda online

mmmikkha
Junior

Am plasat o comanda sambata, 2957117, si am ca termen de livrare marti. nici pana in momentul acesta (luni seara), comanda nu a fost preluata de curier. este o comanda destul de urgenta pentru ca nu pot lucra fara telefon si orice intarziere imi cauzeaza probleme la birou.

1 Soluţie acceptată‚

Buna Daniela! Da, comanda s-a livrat aseara la 22:30 🙂 intr-un easybox in celalalt capat al cartierului, asta asa ca sa stie cine mai asteapta la easybox Sameday. Exista posibilitatea sa vi-l plaseze in cu totul alta locatie. Si da, stiu, daca e aglomerat cel mai apropiat, asa fac, insa...am vreo 20 in zona mea, oare toate erau busy?  :))) 

Comanda inca NU apare la curier, apare doar confirmata, nu am primit niciun AWB sau ceva, nici macar e-mail nu am primit :))) deci, sa nu se bazeze cineva ca vor vedea altfel decat in momentul livrarii ca se va livra.

Orange au confirmat la ora 16:00 ca nu a parasit depozitul coletul meu si ca nu vine nimeni sa il ridice dupa ora aceea, deci, nu stiu ce sa zic. Cred ca nu au nici ei suficiente detalii.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ca fapt divers, și eu am comandat o husă sâmbătă,  pentru noul telefon și ieri abia mi-au confirmat comanda.

Și este de pe eMag!

Deci nu se grăbește nimeni așa tare!

Nu o sa comenteze nimeni de vrei produsul X in locul produsului Y (cred ca ti-ai dat seama de acest aspect): banii tai, pretentiile tale.

La mine la munca, lucrurile stau in halul urmator:

  • clientul X imi da comanda cu livrare miercuri (in general, comenzile sunt pentru saptamana urmatoare) sau, daca sunt mai mari (la nivel de camion ["TIR"]) cu doua saptamani inainte.
  • in cazul in care nu am stoc, am timp sa ma alimentez (ma ocup cu livrarile de vinuri). "Crama" (fabrica unde imbuteliem) imi da un termen (in functie de alte comenzi, transportatori, etc)
  • din X motive, se mai intampla sa o comanda "realimentare" ma da peste cap (ba un camion intarziat in vama, ba a nins si nu a putut pleca, etc). Cand se intampla din astea, livrarea se poate amana a doua zi (daca avem informatia completa, o transmitem mai departe, dar nu o avem prea des... din pacate) si intarzierea ori amana pentru a doua zi livrarea ori pentru urmatoarea saptamana (mai emite clientul o noua comanda).

Din pacate, sistemul nu este perfect si de suferit au clientii finali.

Lucrez in achizitii, stiu despre ce e vorba cu livrarile, si de ce depinde. Nu e nici extra aglomerat, nu e nici vrene nefavorabila, nu e nici o comanda plasata la precomanda, este una cu livrare in Bucuresti, si despre care mi se tot transmite ca e in depozit 🙂 deci, problema e ca ei sunt niste zgarciti care nu ar da 2 lei in plus sa contracteze mai multe firme de livrare.

Au ajuns comenzi din alte tari si de sume mai mici mai repede decat de la orange din bucuresti in bucuresti.

 

Zgârciți sau nu, mie un transportator (cunoscut în piață) a reușit să îmi facă pagube în doua luni de 10% din cifra de afaceri cu un client (ori marfa ajunsă cu bube (sticle sparte), ori întârziat). Din noiembrie am schimbat firma cu livrare directă (dedicată). Vedem pe parcurs ce se întâmplă. 

DanielaH
Moderator

@mmmikkha, a fost livrată comanda?

Buna Daniela! Da, comanda s-a livrat aseara la 22:30 🙂 intr-un easybox in celalalt capat al cartierului, asta asa ca sa stie cine mai asteapta la easybox Sameday. Exista posibilitatea sa vi-l plaseze in cu totul alta locatie. Si da, stiu, daca e aglomerat cel mai apropiat, asa fac, insa...am vreo 20 in zona mea, oare toate erau busy?  :))) 

Comanda inca NU apare la curier, apare doar confirmata, nu am primit niciun AWB sau ceva, nici macar e-mail nu am primit :))) deci, sa nu se bazeze cineva ca vor vedea altfel decat in momentul livrarii ca se va livra.

Orange au confirmat la ora 16:00 ca nu a parasit depozitul coletul meu si ca nu vine nimeni sa il ridice dupa ora aceea, deci, nu stiu ce sa zic. Cred ca nu au nici ei suficiente detalii.

Mă bucur că a ajuns, să-l folosești cu plăcere și spor! Îți mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.