anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Livrările

user_18103388
Începător

Cum facem cu livrările astea ca plătim cât costa  un articol comandat și primim produsul când va aduceți aminte!

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In perioada asta, sunt foarte multe comenzi, dupa cum iti poti imagina. Si eu mi-am dat comanda de un produs la emag si mi-a ajuns dupa o saptamana!

Problema e impartita in doua:

1. procesarea comenzii de catre Orange

2. livrarea comenzii de catre firma de curierat.

Ce iti propun eu este sa iei legatura cu un consultant, la 300, si sa ceri un numar AWB, in caz ca au expediat deja coletul. Tot ei iti pot furniza si un status actualizat cu privire la comanda ta. Ulterior, poti folosi acel AWB pentru a obtine un status concret al expeditiei tale, de la firma de curierat. 

De mentionat ca noi, aici in Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, din pacate, nu avem acces la contul clientilor, nu putem opera modificari sau urgentari de livrare.

Client Orange

Salutare!

Din păcate, livrările nu țin în totalitate de Orange, ci și de firmele de curierat. Acestea sunt și ele foarte aglomerate acum, pentru că este luna cadourilor și mai toată lumea comandă online. Deci în această perioadă ne trebuie multă, multă răbdare! Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar asta este realitatea!

Nu ai ce să faci decât să aștepți!

Livrarile tin de:

  • Orange (in masura in care are stoc)
  • Furnizor (in masura in care produsul nu se mai afla in stocul Orange, dar este comandabil de la furnizor)
  • Curier (din momentul in care il primeste de la Orange)

Orice altceva sunt basme. Inteleg perioadele mai active pentru curier (sarbatori, Black Friday, etc), dar asta nu inseamna ca 2-3 zile in plus la livrare se transforma in 2-3 luni de la data comenzii.

Cand Orange nu are stoc, poate trece informarea "stoc la furnizor" (sau ceva similar) si sa impuna un termen maxim de livrare (sa zicem o saptamana de la primirea comenzii de la Orange). In cazul in care nu este onorata, clientul sa fie informat ca nu mai primeste produsul comandat si sa aleaga ce face mai departe: ori alt produs, ori continua serviciile contractate, ori revine la ce a avut inainte.

Asa poate circuitul va fi mai bine inghegat (asta apropos de alte topice gen IPhone sau Pixel).

delfinas
#StarMember

Poți da mai multe detalii?

And04
Senior

Salutare, @user_18103388 

Cand a fost plasata comanda? Ai verificat in MyOrange care este statusul ei?

Intarzierile nu tin neaparat de Orange, trebuie sa luam in calcul si faptul ca suntem aproape de sarbatori si acum firmele de curierat sunt destul de aglomerate...Poti suna la 300 eventual pentru a cere mai multe informatii sau poti si prin chat Djingo pentru a evita timpul de asteptare https://www.orange.ro/servicii/chatbot/