anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare scanare CI magazin online la portare Prepay

isva1001
Junior

Va salut respectuos.

Am de câteva zile o speță cu colegii dela magazin online și relații clienti în așteptarea unui soluționării de natura tehnica presupun,mai jos actiunile:

-initiez in cont portarea unui nr.prepay din cont la Fun 11/redus 9..alegem abonamentul..
-la momentul simularii pun în cos un Sam.A34 si codul extra150 (acuma nu mai merge bug.extindere oferta etc) si ajungem la partea de contract cu interfață speciala:
1.scanare CI si facial ok
2.bifare acord promotii etc.. ok
3.primesc mesaj ca nu se pot verifica datele depe CI (incercat și Web și alte browsere pe alte telefoane etc)
Ciudat ca se ajunge la scanare etc eu deja fiind client cu alte 4 abon+yoxo+tv/net Fix.anyway..
Am încercat sa fac simularea pe un nou abonament si numar nou și după introducere voucher m.a dus direct la plata și adresa livrare.
A mai intampinat aceleasi erori altcineva sau ar fi o soluție din trecut aplicabila?
Fiind weekend și eroarea cu voucherele care apar expirate ca urmare a extinderii reducerilor pana pe 09.10..mai așteptăm.
Stima
 
5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Pare un alt bug si asta, mai ales daca se intampla doar la portare, nu si la abonament nou.

Pe saptamana viitoare banuiesc ca se poate uita cineva peste ele. Cu toate astea, daca primesti vreun raspuns intre timp de la Orange, altul decat "da, este un bug si e in curs de remediere", as fi curios sa stiu care a fost problema.

Din pacate, alta idee nu am. Dar daca mai e cineva care a incercat de curand o portare...poate are vreo idee si te poate ajuta. Daca nu...ramane cum am zis: e un alt bug.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să le scrii la adresa de email magazinonline@orange.ro, pentru că sunt destul de activi în general, dar în cursul săptămânii, evident.

Sper să reușești!

Baftă!

Bună. 

Sunt acțiuni și telefonice (oferta online nu n îmi poate fi oferita în același condiții și de către operator ciudat )și chat și E-Mail ..de multe zile. 

Dar fiind o problema tehnica eu practic nu pot pune în practica ceea ce îmi doresc. 

E frustrant.

Cum adică sa nu ai suport după 18:00 si în weekend pe asemenea situatii pt un site care e accesat de mii de ori și practic e o sursa de informații și generator de venituri?

Dacă nu era extinderea ofertei pana în 9.10 eu practic pierdeam o oportunitate de a profita de niște avantaje așai?Ca mulți alții!

Va țin la curent .. mulțumesc pt implicare

DanielaH
Moderator

@isva1001, s-a rezolvat situația?

RstdWoo
Cunoscător

Am patit ceva similar si eu dar nu la CI la pasul final. La mine a mers pt primul numar migrat, cand am ajuns la al doilea eroare, nu se finaliza comanda, tot dadea eroare cosul, si am sunat la activari (e ceva numar 9xxx, nu mai stiu), am spus ce vreau sa fac, si mi-au oferit ei aceeasi oferta ca direct online.