anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare la plasarea comenzii online

Dariana
Junior

Buna ziua! De o ora ma chinuiesc sa plasez o comanda in magazinul online dar de fiecare data cand dau finalizare comanda intampin aceasta eroare. Oare de ce?(tin sa mentionez ca am un voucher pe care l-am aplicat asupra produselor)

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai încercat și de pe un alt dispozitiv/ browser?

Dacă nu, încearcă și poate reușești. Eventual, dă și un restart la dispozitivul folosit.

Baftă multă!

Buna! Am incercat si de pe telefonul mobil si de pe laptop si tot la fel imi apare

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Atunci incearcă să iei legătura cu ei e chatul care se deschide in magazinul online. Eventual, le poți da acolo un număr de telefon și te sună ei sau le scrii la adresa de email magazinonline@orange.ro.

Baftă!

Multumesc!Voi incerca

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Scuze, nu apăruse postarea și am rescris.

Insistă pe comandă până se deschide o fereastră în care te întreabă dacă dorești asistență în plasarea comenzii.

FLo1
#StarMember

@Dariana: Chiar la primele momente când accesezi Magazinul Online ești întâmpinată de o fereastră pop-up de accesare a chat-ului aferent magazinului. FOLOSEȘTE-o. E simplu, sigur, ușor, la îndemână și cu soluție sigură de finalizare a comenzii, mai ales dacă, verificând în prealabil, produsele existau pe stoc. Deci totul e doar o simplă formalitate. Succes. 

DanielaH
Moderator

Dariana, ai reușit să plasezi comanda?

FLo1
#StarMember

@Dariana: În pagina respectivă mai există vreun mesaj de eroare? Fie la ”total de plată” sau ”expediție”, ”modalități de plată”.... undeva nu e ok. Mai încearcă plasarea comenzii cu verificarea acelor secțiuni, unde posibil să nu fie ceva selectat ok. Te așteptăm cu o actualizare pe topic. Numai bine.