anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot finaliza comanda?

Floringam08
Începător
Ma chinui sa comand un telefon și abonament și îmi spune ca nu corespunde adresa cu codul Postal dar am încărcat buletinul
Oare de ce?
3 Răspunsuri 3

mihai_13
Senior certificat
- incearca sa te loghezi de pe calculator/windows/browser incarca datele tale acolo - cred ca asa o sa reusesti sa duci comanda la capat - datele tale din buletin/C.I trebie sa corespunda perfect cu ce date are Orange de la tine - poti oricand initia un abonament nou dar daca vrei si un telefon in rate trebuie sa ai minim 18 luni la abonamentul principal vechi si numai pe el poti lua si un telefon in rate - pe un abonament nou nu poti cumpara in rate un telefon - doar daca il platesti integral sau cu un card orange money - ps . daca poti blureaza datele talle din printul pe care l ai postat...

FLo1
Campion certificat
@Floringam08: Bun venit în Comunitatea Orange. Probleme de acest tip le rezolvi în general direct cu personalul Orange întrucât conțin date personale supuse GDPR. Revenind, la adresa ta declarată din CI ai introdus codul poștal 110393 ? Dacă DA, atunci clarifici cu Orange problema, dacă NU atunci poate fi o explicație a erorii întâmpinate.

DanielaH
Moderator
@Floringam08, s-a rezolvat situația? Ai finalizat comanda?