anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot anula o comandă și să primesc punctele înapoi ?

Mădălina14
Junior

Cum pot anula o comandă și să primesc punctele înapoi ?

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

Bun venit @Mădălina14 . Pentru modificarea sau anularea comenzii, apelează la 300 sau cu email la magazinonline@orange.ro. O soluție similară regăsești aici. Punctele vor fi returnate ulterior anulării comenzii.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu am scris în fereastra pop-up care se deschide din Magazinul online și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor și am rezolvat relativ repede, după ce m-au sunat ei. Dar sigur, poți apela numărul 300/ 0374300300 ( din orice rețea) sau să le scrii pe Chat Djingo ( transfer operator), sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne, apoi transfer operator. 

Baftă!

YanNich
Junior entuziast

Buna,

Pentru a anula o comanda din magazinul online va trebui sa realizezi pașii descriși aici.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109 

Primul pas este contactarea serviciului clienți.

fie telefonic la numărul 300

fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact 

sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro  

O zi frumoasa.

DanielaH
Moderator

@Mădălina14, ai reușit să anulezi comanda? Te-au ajutat răspunsurile de aici?

Am reușit ! Astăzi când sa mi ajungă coletul , am fost sunată ca numai ajunge , ca să anulat ! Am vrut să anulez , pt ca aveam 1220 puncte in magazin , online 2440 , și mi au băgat ca in magazin ! Avem un contract pe același nume , un nr de 11 ani , și ăsta al meu de 1 an . Și la mine nu mi le dădea duble , după celălat nr mi le dă duble . Și de-asta voiam să anulez , să comand după celălat să iau ceva mai bun . Sunt 12 mi-l până la urmă , de ce să-i pierd 

Mădălina14
Junior

Salut ! Aveți idee în cat timp de la anularea comenzi îmi intră înapoi punctele ?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cam in 3-5 zile ar trebui să le ai înapoi pe cont.

Le bagă și fără să iau legătura cu iei ? Gen când primesc înapoi telefonul le bagă automat ? I-am sunat azi dar nu-mi dau informații ca e pe numele la soț și nu vor , a zis ca el trebuie sa sune 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Le faci sesizare din secțiunea Contact!