la 20-08-2024 11:27 PM - editat ultima oară la 23-08-2024 01:15 PM de MihaelaA
Cum pot anula o comandă și să primesc punctele înapoi ?
20-08-2024 11:38 PM - editat 20-08-2024 11:39 PM
Bun venit @Mădălina14 . Pentru modificarea sau anularea comenzii, apelează la 300 sau cu email la magazinonline@orange.ro. O soluție similară regăsești aici. Punctele vor fi returnate ulterior anulării comenzii.
la 21-08-2024 06:01 AM
Salutare!
Eu am scris în fereastra pop-up care se deschide din Magazinul online și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor și am rezolvat relativ repede, după ce m-au sunat ei. Dar sigur, poți apela numărul 300/ 0374300300 ( din orice rețea) sau să le scrii pe Chat Djingo ( transfer operator), sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne, apoi transfer operator.
Baftă!
la 21-08-2024 06:29 AM
Buna,
Pentru a anula o comanda din magazinul online va trebui sa realizezi pașii descriși aici.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109
Primul pas este contactarea serviciului clienți.
fie telefonic la numărul 300
fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro
O zi frumoasa.
la 22-08-2024 12:57 PM
@Mădălina14, ai reușit să anulezi comanda? Te-au ajutat răspunsurile de aici?
la 22-08-2024 10:10 PM
Am reușit ! Astăzi când sa mi ajungă coletul , am fost sunată ca numai ajunge , ca să anulat ! Am vrut să anulez , pt ca aveam 1220 puncte in magazin , online 2440 , și mi au băgat ca in magazin ! Avem un contract pe același nume , un nr de 11 ani , și ăsta al meu de 1 an . Și la mine nu mi le dădea duble , după celălat nr mi le dă duble . Și de-asta voiam să anulez , să comand după celălat să iau ceva mai bun . Sunt 12 mi-l până la urmă , de ce să-i pierd
la 23-08-2024 12:41 PM - editat ultima oară la 23-08-2024 12:44 PM de DanielaH
Salut ! Aveți idee în cat timp de la anularea comenzi îmi intră înapoi punctele ?
la 23-08-2024 12:48 PM
Salutare!
Cam in 3-5 zile ar trebui să le ai înapoi pe cont.
la 23-08-2024 01:00 PM
Le bagă și fără să iau legătura cu iei ? Gen când primesc înapoi telefonul le bagă automat ? I-am sunat azi dar nu-mi dau informații ca e pe numele la soț și nu vor , a zis ca el trebuie sa sune
la 23-08-2024 01:33 PM
Le faci sesizare din secțiunea Contact!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor