anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

cos magazin online

Viocat
Senior certificat

Aveam un telefon lasat in cos sa vad ce reducere se da la punctele oty. Dupa 10 zile accesez iar aplicatia si imi da eroare la incarcarea cosului de cumparaturi. A mai patit careva?

7 Răspunsuri 7

mihai_13
Maestru

am simulat si eu de curand in magazinul online o oferta de genul telefon +abonament ... sa stii ca "simularea" facuta de tine nu ramane la nesfarsit acolo suspendata  in timp  , ci expira intr-un interval de timp  de exemplu in cazul meu 3 zile - dupa acest interval  oferta  "da eroare" deoarece a expirat oferta de telefon sau abonamentul sau sistemul crede ca tu ai renuntal la "simulare" 

Viocat
Senior certificat

ideea e ca nu poti elimina in niciun fel oferta din cos. cosul nu se incarca. mi s-ar parea normal sa iti apara oferta in cos oferta expirata doar cu optiunea de eliminare. dar sa se incarce ceva.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai încercat și cu un alt browser și/sau de pe alt dispozitiv?

 

Anonim
Neaplicabil

Ieși din cont și adaugă produse in cos fara sa fii logat.

La final de cumpărături te loghezi.

Încearcă să ștergi datele cashe /istoric

FLo1
#StarMember

Da, se poate. Pentru că, dacă oferta respectivă nu mai este valabilă, nu are cum să mai ”încarce” aceiași ofertă. De aici și eroarea la încărcarea coșului.

Viocat
Senior certificat

Delogat adaugat produs in cos, dupa logare acelasi rezultat si pe pc si pe mobil "Nu am reușit să încărcăm coșul, te rugam să reîncarci"

Viocat
Senior certificat

Singura modalitate a fost logarea incognito si am reusit sa sterg telefonul caruia ii expirase oferta.