la 29-05-2024 09:09 AM
Aveam un telefon lasat in cos sa vad ce reducere se da la punctele oty. Dupa 10 zile accesez iar aplicatia si imi da eroare la incarcarea cosului de cumparaturi. A mai patit careva?
la 29-05-2024 09:29 AM
am simulat si eu de curand in magazinul online o oferta de genul telefon +abonament ... sa stii ca "simularea" facuta de tine nu ramane la nesfarsit acolo suspendata in timp , ci expira intr-un interval de timp de exemplu in cazul meu 3 zile - dupa acest interval oferta "da eroare" deoarece a expirat oferta de telefon sau abonamentul sau sistemul crede ca tu ai renuntal la "simulare"
la 29-05-2024 09:38 AM
ideea e ca nu poti elimina in niciun fel oferta din cos. cosul nu se incarca. mi s-ar parea normal sa iti apara oferta in cos oferta expirata doar cu optiunea de eliminare. dar sa se incarce ceva.
la 29-05-2024 10:56 AM
Salutare!
Ai încercat și cu un alt browser și/sau de pe alt dispozitiv?
29-05-2024 11:42 AM - editat 29-05-2024 11:43 AM
Ieși din cont și adaugă produse in cos fara sa fii logat.
La final de cumpărături te loghezi.
Încearcă să ștergi datele cashe /istoric
la 29-05-2024 12:07 PM
Da, se poate. Pentru că, dacă oferta respectivă nu mai este valabilă, nu are cum să mai ”încarce” aceiași ofertă. De aici și eroarea la încărcarea coșului.
03-06-2024 09:39 AM - editat 03-06-2024 09:40 AM
Delogat adaugat produs in cos, dupa logare acelasi rezultat si pe pc si pe mobil "Nu am reușit să încărcăm coșul, te rugam să reîncarci"
la 27-09-2024 08:59 AM
Singura modalitate a fost logarea incognito si am reusit sa sterg telefonul caruia ii expirase oferta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor