la 06-08-2023 10:57 AM
Am avut proasta inspirație sa comand online un produs de pe magazin, dupa 7 zile, nici acum coletul nu a plecat de la magazin online. Chiar atâta flux mare de comenzi are orange? Mai mare chiar si de black Friday, sau pur si simplu li se rupe de comenzile online. Nu ma înțelegeți greșit, dar telefonul meu este defect si folosesc o praștie cu jumătate de ecran nefuncțional.
la 07-08-2023 12:06 PM
Colegii ne-au confirmat că această comandă va pleaca, cel mai probabil, în această seară din depozitul Orange.
Într-adevăr, este o perioadă foarte aglomerată și există întârzieri la livrare.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 23-06-2024 01:10 PM
Am contactat deja serviciul 300 si nu m-am inteles cu GIA. Voi incerca si la adresa de mail. Multumesc.
la 23-06-2024 01:15 PM
Am trimis si la adresa de mail. Sper sa se rezove, sa nu trebuiasca sa reiau procesul de la inceput. Multumesc pentru suport, MCostel.
la 23-06-2024 02:08 PM
Cori, scrisul e pentru confirmarea celor menționate anterior. Rezolvarea este reluând procesul de comandă. Ar mai fi o alternativă: stabilirea cu acordul curierului plasarea într-o altă zi a comenzii la adresa nou dorită (schimbată).
la 23-06-2024 03:37 PM
Da, ma gandeam si la solutia asta. Mi s-a intamplat insa ca un curier sa nu doreasca sa schimbe nimic. O sa vad cand ma va contacta firma de curierat. Multumesc.
la 23-06-2024 10:45 PM
Poate nu schimbă curierul major ora de livrare (în general au program fix.... ca trenurile 🙂 ), dar poți schimba adresa în cadrul localității (aparținând depozitului).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor