anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comenzile din magazinul online

Ionciuca8
Junior entuziast

Am avut proasta inspirație sa comand online un produs de pe magazin, dupa 7 zile, nici acum coletul nu a plecat de la magazin online. Chiar atâta flux mare de comenzi are orange? Mai mare chiar si de black Friday, sau pur si simplu li se rupe de comenzile online. Nu ma înțelegeți greșit, dar telefonul meu este defect si folosesc o praștie cu jumătate de ecran nefuncțional. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că această comandă va pleaca, cel mai probabil, în această seară din depozitul Orange.

Într-adevăr, este o perioadă foarte aglomerată și există întârzieri la livrare.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

corimaftei
Junior entuziast

Am contactat deja serviciul 300 si nu m-am inteles cu GIA. Voi incerca si la adresa de mail. Multumesc.

Am trimis si la adresa de mail. Sper sa se rezove, sa nu trebuiasca sa reiau procesul de la inceput. Multumesc pentru suport, MCostel.

Cori, scrisul e pentru confirmarea celor menționate anterior. Rezolvarea este reluând procesul de comandă. Ar mai fi o alternativă: stabilirea cu acordul curierului plasarea într-o altă zi a comenzii la adresa nou dorită (schimbată). 

corimaftei
Junior entuziast

Da, ma gandeam si la solutia asta. Mi s-a intamplat insa ca un curier sa nu doreasca sa schimbe nimic. O sa vad cand ma va contacta firma de curierat. Multumesc.

Poate nu schimbă curierul major ora de livrare (în general au program fix.... ca trenurile 🙂  ), dar poți schimba adresa în cadrul localității (aparținând depozitului).