anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comenzile din magazinul online

Ionciuca8
Junior entuziast

Am avut proasta inspirație sa comand online un produs de pe magazin, dupa 7 zile, nici acum coletul nu a plecat de la magazin online. Chiar atâta flux mare de comenzi are orange? Mai mare chiar si de black Friday, sau pur si simplu li se rupe de comenzile online. Nu ma înțelegeți greșit, dar telefonul meu este defect si folosesc o praștie cu jumătate de ecran nefuncțional. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că această comandă va pleaca, cel mai probabil, în această seară din depozitul Orange.

Într-adevăr, este o perioadă foarte aglomerată și există întârzieri la livrare.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

DanielaH
Moderator

Salut!

Ne dai, te rog, numărul comenzii? Vom ruga colegii să verifice care este statusul.

Comanda 2898907, statusul este in continuare in procesare. Am înțeles ca a fost ceva inventar, dar pe mine nu ma anunțat nimeni in momentul comenzii, înțeleg si fluxul mare de comenzi, dar daca au avut timp sa faca factura cred ca aveau timp sa ouna si comanda mea. Stiu ca sunt puțin "Karen" aici, dar chiar am nevoie de telefon. 

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că această comandă va pleaca, cel mai probabil, în această seară din depozitul Orange.

Într-adevăr, este o perioadă foarte aglomerată și există întârzieri la livrare.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Pololică
#StarMember

Salut!

Problema s-ar putea sa nu fie neaparat Orange, cat firmele de curierat. Am avut o comanda pe firma (nu de la Orange) pentru un telefon care era in stoc, dar a ajuns abia acum 5 minute, desi comanda era facuta lunea trecuta.

In cazul de fata, comanda nu a fost predata la curier, dar Daniel a putut afka si acum e in regula, mulțumesc frumos de suport 

Sa-ti dau niste informatii "din casa" (de la un depozit care ofera servicii de depozitare si manipulare catre alte firme):

  • comenzile primite de depozit (nu firma la care se afla pe stoc, sau Orange in cazul de fata) se dau mai departe spre prelucrare pana la o ora fixa (de obicei 19-20 sunt cam orele limita pentru ziua in curs)
  • firmele de curierat (fiind mai multe firme care folosesc depozitul, pot lucra cu mai multe firme de curierat) au ore fixe de ridicare (de obicei 12, 16 si 18-19).
  • In functie de comanda (livrare urgenta, livrare in aceeasi zi, matinala, etc), depozitul pregateste comenzile prioritare si le pot lasa la urma pe altele (poate fi intarziate si o zi daca sunt multe prioritare).
  • uneori, daca sunt foarte multe comenzi, firmele de curierat pot trimite masini subdimensionate (in sensul ca in loc de camion (TIR), trimit o duba mai mare si sa nu intre toate comenzile pregatite). De aici, o alta intarziere.

Mulțumesc de lamurire

Ionciuca8
Junior entuziast

Update: comanda a ajuns azi, va mulțumesc pentru sprijin si informații 

Salut, @Ionciuca8

Ne bucură veștile bune! Să îl folosești fara incidente, iar dacă consideri că informațiile primite în Comunitate ți-au fost de folos, te rog, să marchezi comentariul ca soluție.

corimaftei
Junior entuziast

Buna ziua, scuze ca intervin pe o alta postare. Am comandat online un produs, mi s-a confirmat, insa as dori sa adaug o a doua adresa de livrare. Nu se poate din aplicatie, sau nu am gasit eu. Va rog sa imi spuneti cum pot modifica/adauga o alta adresa de livrare. Multumesc mult pentru sprijin si cer scuze utilizatorului Ionciuca pentru interventia pe postarea lui. Numai bine.

@corimaftei: Ai facut bine plasând întrebarea aici.  Nu se deschide topic nou la fiecare întrebare pe subiect comun. 

Revenind, din păcate dacă dorești să modifici adresa de livrare va fi necesară reluarea procesului de plasare comandă, adică anulare comandă veche și plasarea unei comenzi noi, cu datele dorite/modificate. Chiar și prin contactarea suportului clienți,  această operație va fi inevitabilă.

corimaftei
Junior entuziast

Am incercat sa anulez comanda, dar nu ma lasa aplicatia. Cred ca voi lasa sa ma sune curierul si voi notifica ca nu sunt la adresa. Poate ca vor anula ei comanda. Multumesc mult, Flo.

@corimaftei: Poți anula o comandă și din chat-ul Djingo. Accesează-l și va fi ok. Bineînțeles, o actualizare a datelor va fi tot de marți încolo. Altfel, cum menționam, o modificare de adresă direct la curier, atunci când vei avea AWBul.

Contactează serviciul clienti la Nr 300 sau magazinonline@orange.ro și cere schimbarea adresei de livrare.