la 16-01-2024 01:10 PM - editat ultima oară la 16-01-2024 01:13 PM de DanielaH
la 16-01-2024 01:27 PM
Salut, Georgiana! Bun venit în Comunitate!
Vom ruga colegii de la magazinul online să verifice statusul comenzii tale și revenim când avem un răspuns.
la 16-01-2024 09:11 PM
Am făcut în trecut comenzi online de pe site-ul Orange, dar mi-au venit după 1-3 zile maxim, fără probleme. (În București). Asta se întâmpla acum 2 ani.
la 16-01-2024 02:43 PM
Salut din nou!
Situația ta este în atenția colegilor noștri. Este un ticket deschis și se așteaptă răspunsul firmei de curierat Sameday. Colegii te vor informa în momentul în care vor primi un răspuns.
Ne pare rău pentru acest inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.
Te așteptăm să revii cu vești bune cât mai curand.
la 17-01-2024 09:30 PM
Când mă informează? Cred ca am vreo 3 solicitări făcute la care nu am primit niciun răspuns în tot acest timp.
Cei de la Sameday au spus ca au găsit coletul în depozit fără AWB și ca nu au reușit sa ia legătura cu Orange pt a afla datele destinatarului.
Unde este comunicarea din Orange și Sameday?
16-01-2024 07:10 PM - editat 16-01-2024 07:12 PM
Din cate inteleg eu, problema pare sa fie pe partea SameDay.
Ai un AWB in screenshot-ul de mai sus, numarul de contact al SameDay este 021.637.06.60. Incearca sa iei legatura cu ei maine dimineata si vezi de ce nu a fost preluat coletul.
la 17-01-2024 09:38 PM
Mulțumesc! Am luat legătura cu ei și mi au spus ca au găsit coletul în depozit fără AWB și ca nu reușeau să ia legătura cu cei de la Orange pt a afla fatale mele. Le am oferit toate datele de care aveau nevoie și m au asigurat ca îl voi primi în 48h, fără niciun rezultat…
la 17-01-2024 09:16 AM
Sigur problema e la sameday ți-au rătăcit coletul și acum plasează vina de la unii la alții.
Ai 2 variante.
1 anulezi comanda și faci alta
2 te stresezi in continuare și suni la sameday/orange
la 17-01-2024 09:22 PM
Comanda este plătită.
Cine îmi dă banii înapoi?
17-01-2024 09:31 PM - editat 17-01-2024 09:31 PM
Orange pentru că nu au livrat produsele.
Contacteaza Orange la email: magazinonline@orange.ro sau la număr 300.
la 17-01-2024 09:33 PM
Multumesc frumos!
la 17-01-2024 09:35 PM
Sper ca informațiile sa te ajute.
la 23-01-2024 12:12 PM
Buna ziua!
Cum procedez pentru rezilierea contractului si restituirea sumei achitate pentru un telefon pe care nu l-am primit??
Nu ma intereseaza ca am contractul prelungit pana in 2025, nu am beneficiat de produsul comandat si nu sunt de acord sa platesc o taxa de reziliere. Orange nu a respectat clauzele contractuale.
Mentionez ca am facut o sesizare si la ANPC in acest sens.
Multumesc!
la 23-01-2024 10:03 PM
Procedura este aceeași. Intervenția ANPC nu influențează cu nimic pașii de urmat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor