la 03-11-2022 10:31 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 11:14 AM de DanielaH
O fi de la cutremurul de azi dimineața , o fi Mercur retrograd , nu știu , dar sa va zic și eu “pațania” mea , care odată finalizată, m-am crucit cum de pot unii sa aibă atâta ghinion.
Pe la orele 2 pm, entuziasmat ca nevasta-mea schimba “religia” și vrea iPhone, accesez magazinul online , caut telefonul cu pricina, dau comanda cu prelungire de abonament, pun și punctele la bătaie, pun și un voucher de 10 euro reducere , trimit comanda, vin mesajele și mailurile cu confirmare de achiziție telefon, prelungire abonament, tot ce trebuie, plus întrebarea bomba a soției: este iPhone 13 Pro MAX , nu ? ….. Holy crap ! Nu e !!!! In extazul de moment am omis sa verific acest aspect , era doar iPhone 13 simplu. Sun ca disperatul la 300 (știam scurtatura sa ajung la un operator cu sange cald) , raspunde o duduie aproape instant , ii explic ca m-am lăsat dus de val și am comandat din greșeală alt telefon. Îmi anulează comanda , cu mențiunea ca durează o zi lucrătoare sa mi se restituie punctele THX și voucherul. Zic ok, multumesc, abia ma mai temperez și eu, și a 2a zi refac comanda cu telefonul care trebuie.
In 2 minute primesc mail cum ca a fost anulată comanda , peste încă vreo 2 ore ma suna un flăcău sa îmi spună ca am deja înapoi și punctele THX iar voucherul e activ din nou. Zic super, intru pe online iarăși , găsesc disponibil modelul corect de telefon , plasez comanda cu tot ce trebuie (puncte, voucher, prelungire pe același abonament) , ba mai mult de atât primesc și vreo 400 de lei reducere de BleacFraidei, asta ca sa nu imi para rău dormeam pe mine la prima încercare. Evident , mail de confirmare pt achiziție, sms cu data estimată a livrării, cum ar veni toată nebunia a durat vreo 2 ore jumate.
Acuma, întreb și eu, nu dau cu parul, cum Doamne și ferește au unii atâta ghinion când se apuca de shopping și dau peste toate belelele și erorile posibile și imposibile ??!!
La mine a mers totul impecabil, deși am încurcat eu borcanele, pardon, telefoanele. Nu erori, nu puncte blocate cu săptămânile, nu voucher invalid , nu imposibilitatea de a da click nu știu unde …
Mai puneți si voi câte o lumânare odată la luna , ce sa zic 😉
la 03-11-2022 11:12 PM
@TheSpecialist: Sper să te vezi cu achiziția la testat 📲 și mă bucur că nu ai încasat-o ireversibil. Istoria ne arată că s-ar fi putut. Cât privește experiența, eu cred că o cauză este datorată comportamentului prin care așteptăm răspunsuri dar nu adresăm corect întrebările, sau pretindem mai mult decât oferim. Totuși, în tot acest carusel al sistemului, Orange ar putea avea un registru al clientului pentru că de cele mai multe ori dacă nu vb cu aceiași persoană, mai multe discuții se vor transforma într-o rutină plictisitoare. E bine că nu a fost cazul la tine. Sper să revii cu un review.
la 04-11-2022 07:05 AM
Cu siguranța o sa revin cu detaliile finale ale acestei peripeții. Review-ul la telefonul in sine as putea sa îl fac deja de acum, eu am același model de prin August. Spun momentan doar atât , după ani de zile de Android, asta e in alta clasa!
04-11-2022 06:47 AM - editat 04-11-2022 06:49 AM
Salutare!
Ai fost mai norocos și ,,te-a ajutat cutremurul de ieri"! Glumesc desigur, dar aşa ar trebui să fie la toată lumea şi aşa am rezolvat şi eu când am uitat să ataşez un nu ştiu ce voucher şi am refăcut comanda. Am păţit şi anul acesta, dar mi-au scăzut valoarea voucherului din factura următoare. Important este să nu te agiţi prea tare pentru nimicuri, că totul se rezolvă cu răbdare şi încredere! Îmi aduc aminte că acum 20 şi ceva de ani serviciile erau mult mai scumpe şi tehnologia destul de rudimentară, dar oamenii erau mai atenţi şi mai răbdători! Acum, toată lumea vrea totul rapid, unii nu au răbdare, sunt irascibili, că pierd timpul, etc. Asta este viaţa, dar fără să ai răbdare, nu se rezolvă nimic! Mă bucur că ai reuşit şi eşti mulţumit şi sper ca totul să decurgă conform aşteptărilor şi pe viitor, iar apoi să vă bucuraţi de produsul achiziţionat!
Succes!
la 04-11-2022 09:32 AM
Buna dimineata, @TheSpecialist ! Mercur inca nu este retrograd, iar pe cutremur as da si eu vina pentru "buna nefunctionare a lucrurilor" 😅
la 04-11-2022 11:41 AM
Asta nu e nimic, stai sa vezi la mine patanie cu acelasi 13 Pro Max. Pentru ca ginerica voia sa schimbe vechiul telefon, intru acum 2 zile sa vad oferte de BF. Imi cad ochii pe o frumusete de 13 PM 256gb Alpine Green la super pret cu prelungire la unul din abonamente si puncte TY. Fac repede comanda si il sun pe ginerica ca i-a pus D-zeu mana in cap, sa scoata jumatate din bani ca restul e cadou de la mine. Ce crezi, imi zice ca tocmai ce se duce sa ia un telefon de nu stiu unde si ca nu mai vrea. Il injur in gand si imi aduc aminte instant de niste postari de aici cu anulari de comenzi care au durat 2 saptamani cu chin si jale. Imi iau totusi inima in dinti, iau un Extraveral ca sa o suport pe Gia si sun. Ce credeti, in maxim 2 ore, cu un singur apel la 300 si inca un apel de la ei, aveam comanda si prelungirea anulate plus punctele inapoi in cont. Uraa! Sunt un norocos! Cine ma suna seara? Ginerica! Ca nu si-a luat telefonul ala si sa il iau eu pe asta de la Orange. Sa fii sanatos, tata. Intru pe site, normal ca ciu-ciu stocuri la banii aia. Tristete mare in familie, dar viata merge mai departe. Ajung azi dimineata la birou si primesc un sms "Cargus va livra astazi expeditia etc.etc.". Mai iau o gura de cafea si ma uit iar, era pe bune. Il sun pe curier care imi confirma ca imi aduce azi telefonul. Sun la Orange, trec iar cu fente de Gia, si o d-ra draguta imi spune ca nu are cum pentru ca, comanda e anulata, dar revine cu telefon dupa ce mai face niste verificari. Revine, imi confirma ca s-a trimis din greseala, iar eu ii multumesc din suflet si ii zic ca il pastrez si sa isi ia inapoi punctele TY plus prelungire de contract pe cat vor ei. Multumesc, Orange! Mos Craciun exista! :))
04-11-2022 01:50 PM - editat 04-11-2022 01:50 PM
Clar Moș Crăciun e român .😀
la 05-11-2022 11:46 PM
Super, mă bucur pentru voi. Deobicei, nu am intampinat probleme cu plasarea comenzilor in magazinul online.
la 09-11-2022 07:16 AM
Așa cum era de așteptat, ieri 8 Noiembrie a sosit si telefonul prin curier. Totul a mers așa cum trebuie, coletul este in stare perfecta.
la 09-11-2022 07:20 AM
Din fericire, si la mine au ajuns mereu coletele in buna stare, totusi e riscant modul lor de "ambalare". Trimit telefoane de mii de euro intr-un simplu plic de plastic. O folie cu bule nu costa exorbitant si ar mai reduce din emotii. 🙂
la 09-11-2022 07:33 AM
@Anonim: Ai fi uimit să constați care sunt noile prețuri la plasticuri de când cu povestea ”sustenabilității”. Cererea în creștere și oferta scăzută și redusă de la o zi la alta au condus la acest preț artificial. BTW: ”Punga de 1 leu” să știi că nu mai costă .... 1 leu.
la 09-11-2022 07:44 AM
@FLo1, ai perfecta dreptate. Dar, totusi, costurile de a-mi inlocui un telefon scump pentru simplul motiv ca s-a apucat vreun Gigel frustrat de la curier sa joace fotbal cu coletul, sunt cu muuult mai mari decat o banala folie cu bule. Am primit un iPhone de la eMAG ambalat in vreo 3 cutii, fiecare cu mare folie cu bule intre ele. Puteam sa il duc in suturi pana acasa si garantez ca nu as fi afectat integritatea lui. Iar eMAG livreaza de 1000x mai multe colete zilnic decat o sa livreze Orange vreodata si fiecare ambalaj e calibrat pe valoarea coletului. Una e sa comanzi o tigaie si alta e sa comanzi un telefon de 1.5oo de euro.
la 09-11-2022 07:53 AM
Aici da, sunt de acord , nu ar strica ceva protecție suplimentară. Noroc ca telefonul este destul de rezistent și cutia lui îl protejează destul de bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor