anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda Magazin Online eronata

zacusca87
Junior

Vi s-a intamplat sa comandati din Magazinul Online si sa vina alte produse?

Sunt la a 4-a comanda cand Orange imi trimite alt telefon decat cel comandat? Ce recomandati sa fac?

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Sincer nu, nu mi s-a intamplat niciodata. Pe niciun site. :))

Ne poti spune ce telefon ai incercat sa comanzi? Se poate sa fie o eroare tehnica pe undeva, motiv pentru care iti trimite altceva…

Ce pot sa-ti recomand, este sa dai un email la adresa magazinonline@orange.ro cu link catre produsul pe care l-ai comandat, si ce produs ai primit deja.

Sper sa se rezolve in curand.

Client Orange

Am sesizat si Serviciul Relatii cu clientii pe email si telefonic la 300 si pe adresa de email magazinonline@orange.ro si chat-ul Django si nimeni nu a putut sa rezolve problema. Le-am semnalat erorile, caci sunt mai multe si nu au rezolvat nimic. Doar isi cer scuze. Am sesizat ANPC, poate totusi ei au o rezolvare...

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Problema e ca nu exista modelul Samsung A72 5G. Exista A72, dar este un telefon 4G. A72 5G este un telefon care aparent a fost propus pentru lansare, dar nu a fost niciodata lansat. Link aici.

De ce ti-au trimis alt produs, in loc sa dea eroare...nu stiu. Dar nu cred ca poti avea acel A72 5G, pentru simplul motiv ca nu exista. 

Deci, din punctul meu de vedere, nu are rost comanda. Si, daca ai platit-o in avans, trebuie fie sa-ti dea un alt produs de suma respectiva (ceea ce au si facut de altfel, dar presupun ca fara sa se consulte cu tine, ceea ce e o problema), fie sa-ti dea banii inapoi.

Client Orange

Fix asta le-am explicat, ca nu exista acel model. Gresite erau si caracteristicile...

 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

:)) Le poti trimite link-ul de pe gsmarena. 

Oricum, solutia e simpla: returnezi telefonul. Si da, ar trebui verificata pagina aia, pentru ca nu are niciun sens. Telefonul nu exista nici nou, daramite reconditionat.

Client Orange

Am returnat, logic. Desi pretul era super ok si telefonul la fel. Ideea e ca asta se numeste amageala si nu este ok

 

zacusca87
Junior

dovada

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nici mie nu mi s-a întâmplat niciodată să mi se trimită altceva. Oricum, ai drept de retur imediat, dar este destul de deranjant acest lucru.

Da, îi poți sesiza prin email la adresa magazinonline@orange.ro, unde le explici situația și poate se găseste o soluție.

Dacă i-ai sesizat și a fost degeaba, le scrii din secțiunea Contact, poate ajunge sesizarea la vreun responsabil mai important.

 

https://www.orange.ro/contact/

 

Baftă multă!

Chiar am incercat toate caile posibile si nu am primit raspuns. Ideea este ca le-am trimis erorile si nu au facut nimic sa le repare. Chiar in acest moment am comanda lansata pe Galaxy A53 si sunt sigur ca imi vor trimite Galaxy A33. Mentionez ca aceste probleme sunt doar in sectiunea RECONDITIONATE! Sunt greseli de pret si de model, iar informatiile pe care le-am furnizat (mura-n gura, cu link, poze, printscreen, explicatii stilizate) nu ajung unde trebuie. Continua sa persiste problemele si nu face nimeni nimic. Le voi demonstra pentru a 4-a oara ca au probleme si nu vor sa ma ia in seama.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Trimite-le sesizare din secțiunea Contact, așa cum ți-am spus.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Din cate stiu, cei care se ocupa de magazin sunt cei de la magazinonline@orange.ro. Nu stiu daca pe Contact ajunge unde trebuie. Dar...poti incerca, in caz ca va fi redirectionat acolo unde trebuie.

Daca acel A53 urmeaza acelasi tipar ca si A72 5G, cel mai probabil si rezultatul va fi acelasi.

Client Orange

Astazi am primit comanda de A53 si in colet era un A33! Deci iar au probleme

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Miiiinunat. :))) Din pacate, mai mult decat sa le dai mail sa repare problema...nu cred ca ai ce sa faci.

Client Orange

Salut, @zacusca87 !

Ne pare rău pentru situația întâmpinată. I-am rugat pe colegii din Magazinul Online să ne ajute cu verificări. Revin cu un răspuns.

 

Cu prietenie,

Georgiana