la 15-10-2022 07:06 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 11:11 AM de DanielaH
Salut. In momentul de fata iphone x reconditionat intra la oferta cu 100 euro reducere OCTOMBRIE100. Il bag in cos, adaug reducerea, setez noul numar de abonament, apoi ma trimite catre o pagina unde imi scaneaza buletinul. La ultima pagina imi cere date de facturare si pe urma cand apas butonul de comanda, imi zice sa merg in magazin fizic sa inchei un contract nou. Ce sa caut acoolo, in magazine nu poti comanda reconditionate si nici nu iti aplica oferta cu 100 reducere? Eu o sa fac plangere la ANPC, isi bat joc de noi cu site-ul asta de **beep** unde nu poti face nimic, numai de induce in eroare.
15-10-2022 09:02 PM - editat 16-10-2022 08:02 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația prin care treci!
Ai detalii aici despre cum trebuie să faci:
https://www.orange.ro/help/cum-plasez-o-comand-n-magazinul-online-orange-104
Dacă tot nu reușești, scrie-le la adresa magazinonline@orange.ro sau intră prin Chatul magazinului Online, de luni încolo.
Ai detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/unde-gasesc-fereastra-asistenta-magazin-online/m-p/90...
Am trecut și eu de multe ori prin faze asemănătoare, dar cu telefoane sau mesaje (așa cum spuneam), am reușit până la urmă să rezolv ceea ce mi-am propus.
Sper să reușești și tu!
Baftă!
la 17-10-2022 11:51 AM
@paul11 ai luat legătura cu colegii noștri? Ai reușit să plasezi comanda?
la 17-10-2022 12:14 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 12:16 PM de DanielaH
@DanielaH , nu am reusit , am tot sunat, vorbit, isi bat joc de mine, cica nu se poate. Rog cineva sa ma sune la 0737xxxxxx.
la 17-10-2022 12:20 PM
Îmi pare că nu s-a rezolvat. Dacă situația nu a fost clarificată în urma convorbirii telefonice, îți recomandăm să trimiți un e-mail la adresa indicată de Vio73.
P.S. am acoperit noi numărul de telefon pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici în Comunitate.
la 17-10-2022 12:27 PM
In chat primesc de fiecare data un alt raspuns, ca acel voucher nu este valabil decat pana in 6 oct, ba pana in 20, ba pana in 30, ba ca nu-l pot folosi la telefoanele reconditionate, doar ca el apare in filtru ca este disponibil si la acele telefoane reconditionate si chiar il pot adauga in cos, imi cere sa scanez buletinul pentru un abonament nou, dar la final nu mai mai lasa sa fac comanda, imi zice sa merg intr-un magazin fizic. Inteleg ca este o simulare, dar nu e legal sa faci simulare scanand poza de buletin sau sau sa ceri codul de abonat pentru portare de la alt provider, decat daca chiar se pot efecta acele lucruri pe bune. Portare nu pot, abonament nou nu pot, de pe sim prepay nici asa... cum pot lua acel iphone reconditionat la 845 de lei ? E o bataie de joc!!!
la 19-10-2022 03:50 PM
la 19-10-2022 04:10 PM
Acelasi raspuns **beep**, nu te supara, ce nu ai inteles din pozele mele pe care le-am atasat? Acel voucher oct100 se poate aplica pe site la achizitia sau prelungirea unui iphone x reconditionat, fa si tu o simulare.
Totusi nu ma lasa sa termin comanda, ma trimite in magazin. Daca totusi acel voucher nu se poate aplica oficial la modelul de iph reconditionat, atunci ar trebui scos de pe site, ca e o oferta micinoasa care induce lumea in eroare.
19-10-2022 04:25 PM - editat 19-10-2022 04:27 PM
Nu mă supăr și-mi pare rău dacă nu am înțeles de la început toate detaliile expuse de tine. Aș vrea doar să clarificăm lucrurile. Dacă telefonul dorit de tine apare în filtrarea OCTOMBRIE100 înseamnă că el poate fi achiziționat în condițiile campaniei.
Tu ai abonament la Orange? Vrei să-l prelungești sau vrei să contractezi încă unul nou? Sau ai un număr din altă rețea pe care vrei să-l portezi la Orange?
Întreb pentru că promoția OCTOMBRIE100 este valabilă doar pentru clienții existenți Orange, nu face parte din oferta de portare. Pentru portare este necesară, într-adevăr, deplasarea la un Orange shop.
la 19-10-2022 05:24 PM
Imi cer scuze, dar ma enervez cand de cateva zile nu imi da nimeni un raspuns clar. La telefon mi s-a spus ca oferta oct100 merge aplicata si la achizitionarea unui abonament nou, nu portare sau de la prepay. Adica setez in shop numar nou si pot adauga acel oct100 la pretul telefonului. Convorbirea respectiva a fost inregistrata, am confirmare ca se poate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor