anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

comanda Apple watch in Magazin online

RaduNic
Junior

Buna seara, am depus o comanda luni 11.12.23, pentru un apple watch, nici la momentul actual nu am primit o actualizare de comanda sau o factura via mail. 

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ai verificat statusul comenzii in contul tau? Daca nu, o poti face cu un click aici.

De asemenea, din cate stiu, in perioada asta lucrurile se misca un pic mai greu intrucat sunt destul de multe comenzi. Cu toate astea, daca vrei, poti sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo (trebuie sa scrii “transfer operator” in timpul programului) si vezi daca reusesti sa obtii un status un pic mai actualizat al comenzii, eventual si un numar AWB in caz ca coletul a fost pus la curier.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Factura ar trebui s-o găsești în Magazin -> Comenzile Mele.

Totuși, ai primit mailul de confirmare a comenzii? Dacă da, ar trebui sa vezi și un AWB la comanda (nu știu când se face actualizarea de informații, dar eu am verificat în momentul în care primeam sms de la curier ca îmi vine comanda).

DanielaH
Moderator

@RaduNic, a ajuns comanda?

Buna Daniela, nu a ajuns.

Îmi pare rău 😞

Ne poți da un număr de comandă să rugăm colegii să verifice statusul?

Sigur, 2957963, multumesc.

Comanda este în depozit momentan, va pleca în această seară (cel mai probabil) și va fi livrată luni sau cel târziu marti.

Multumesc.