la 13-12-2023 08:04 PM - editat ultima oară la 14-12-2023 08:28 AM de DanielaH
Buna seara, am depus o comanda luni 11.12.23, pentru un apple watch, nici la momentul actual nu am primit o actualizare de comanda sau o factura via mail.
la 13-12-2023 08:12 PM
Salut,
Ai verificat statusul comenzii in contul tau? Daca nu, o poti face cu un click aici.
De asemenea, din cate stiu, in perioada asta lucrurile se misca un pic mai greu intrucat sunt destul de multe comenzi. Cu toate astea, daca vrei, poti sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo (trebuie sa scrii “transfer operator” in timpul programului) si vezi daca reusesti sa obtii un status un pic mai actualizat al comenzii, eventual si un numar AWB in caz ca coletul a fost pus la curier.
la 13-12-2023 08:54 PM
Salutare!
Factura ar trebui s-o găsești în Magazin -> Comenzile Mele.
Totuși, ai primit mailul de confirmare a comenzii? Dacă da, ar trebui sa vezi și un AWB la comanda (nu știu când se face actualizarea de informații, dar eu am verificat în momentul în care primeam sms de la curier ca îmi vine comanda).
la 15-12-2023 09:16 AM
@RaduNic, a ajuns comanda?
la 15-12-2023 09:18 AM
Buna Daniela, nu a ajuns.
la 15-12-2023 09:28 AM
Îmi pare rău 😞
Ne poți da un număr de comandă să rugăm colegii să verifice statusul?
la 15-12-2023 09:40 AM
Sigur, 2957963, multumesc.
la 15-12-2023 09:51 AM
Comanda este în depozit momentan, va pleca în această seară (cel mai probabil) și va fi livrată luni sau cel târziu marti.
la 15-12-2023 09:54 AM
Multumesc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor