anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda anulata

S3rgiu
Junior

Salutare! Am pus si eu o comanda pentru un abonament si la status apare ca si anulata stie cineva ceva? 

Gen ar trebuit sa astept pana o preiau ei sau trebuie sa o plasez din nou? 

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Sigur indeplinesti toate conditiile de mai jos? 

Cristi13_0-1668661188894.png

L.E: scrie foarte clar de vechime in T&C sub oferta.

 

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut S3rgiu,

Bine ai venit in Comunitate!

Ai dat comanda si de telefon cumva? Daca da, e posibil sa fie stoc epuizat la telefon si de aceea sa ti se fi anulat comanda.

Trebuie luata legatura cu cineva de la relatii clienti (300 / 0374 300 300) si vazut ce se intampla mai exact cu ea. Parerea mea e ca va trebui sa plasezi din nou comanda. Dar pentru asta, trebuie vazut in primul rand care a fost motivul pentru care a fost anulata. Daca motivul este stocul telefoanelor, n-are rost sa dai comanda din nou, decat atunci cand se va face actualizarea stocului. Altfel risti sa ti se anuleze din nou comanda.

Client Orange

Este comanda fara telefon, asta e problema 

Am pus de 2 ori pentru un abonament si de fiecare data ii anulat, care e faza nu stiu

Contul este unul nou fara nici un numar

Ma gandesc ca la abonamente nu exista stoc, gen eu vreau pe cel de 15 euro redus la 7,5.

Foarte ciudat... Incearca sa iei legatura cu un consultant, poate iti da o idee, sau poate poti beneficia de oferta respectiva si telefonic.

Client Orange

Am luat legatura, si aparent abonamentul pe care il voiam este doar pentru clientii mai vechi de 18 luni. 

Ciudat ca pe internet nicaieri nu oi afisat cum ca ar trebui sa ai vechime la ei

Anonim
Neaplicabil

Sigur indeplinesti toate conditiile de mai jos? 

Cristi13_0-1668661188894.png

L.E: scrie foarte clar de vechime in T&C sub oferta.

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Scrie-le de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Alegi de mai jos ,,Trimite-ne un mesaj" și selectezi apoi secțiunea cu Magazinul online, fiind logat în My Orange, bineînțeles.

 

Sau și mai bine, intră în magazinul online, pe un anumit produs și așteptă să se deschidă chatul lor (după ora 9) și poate prinzi pe cineva acolo să te ajute rapid. Sper să reușești!

Baftă!