anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda anulata fara motiv

AnneMD
Junior

Salut! Am facut o comanda online pe data de 12. 03. 2024. Urma sa se livreze la vreo 2 zile potrivit estimarii lor. In data de 18 am apelat curieratul unde se afla cica blocata comanda mea. Cei din curierat au spus sa sun la Orange sa mi se dea mai multe lamuriri. Din 18 am sunat de nenumărate ori la serviciul clienti unde ma preluau tot alti operatori, le spuneam ca vreau detalii despre comanda daca se livrează sau nu si nimeni nu imi spunea nimic concret. Am fost pusa sa astept zile la rand si purtata intre apeluri, ba cu serviciul de curierat, ba cu cei din Orange. Pe data de 22. 03.2024 am sunat din nou si am cerut sa anuleze comanda daca totusi nu au bună voință sa imi explice ce se întâmplă. M-au redirecționat catre 0219890 si acolo mi s-a spus ca am sunat oarecum inutil sa mai cer anularea comenzii caci se facuse deja cerere de anulare. Azi am vrut sa verific dacă mi-

au înapoiat punctele thank you aferente comenzii (am platit comanda prin puncte thank you si urma sa mai dau ramburs la curier restul sumei), si surpriza:mi se spune ca nu exista vreo cerere de anulare solicitata de catre mine. A mai patit cineva asa ceva? Menționez ca e prima data când pățesc asa ceva. Si in trecut toate comenzile au fost onorate in timp util.

 

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember

Bună AnneMD,

Nu am pățit așa ceva și nu înțeleg nici eu ce s-a întâmplat exact.

Te sfătuiesc să le scrii, de luni încolo, după orele 8-9 pe acel chat care se deschide când vrei să dai o comandă în cadrul Magazinului online sau din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj"):

https://www.orange.ro/contact/

 Întotdeauna ceea ce este scris, e analizat mult mai bine decât decât ,,vorbele" la 300.

Știu că este neplăcut, dar asta este realitatea, din păcate!

Succes!

Am scris si acolo. Raspunsul este: vom verifica situatia! 🤦Alta tura de asteptare si alti nervi. Si iarasi ne învârtim in acelasi cerc.

 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate astfel de situații se întâmplă având în vedere numărul tot mai mare de comenzi online.

In procesul livrare apar erori tehnice/umane care duc la o comunicare deficitara.

Trebuie sa intri in contact cu serviciul clienți și ceri informații periodic până la rezolvarea problemei.

https://www.orange.ro/contact/ 

Sigur se va găsi o soluție pentru aceasta problema.

Asta am si făcut. După 6 zile de intarziere am sunat in fiecare zi pentru lămuriri, de fiecare data alti operatori ma pun sa astept, ca se va verifica. Sincer, tind sa cred ca e mai mult o bataie de joc decat o eventuala aglomerare de comenzi. Sau chiar si asa nu e nimic iesit din comun sa oferi o simpla explicație clientului. Dar, e mai usor sa ne paseze de la unul la altul pe diferite departamente. Cred ca am deja aproape 10 agenti contactati si nici unul nu e capabil sa administreze situatia. Penibil! 

Anonim
Neaplicabil

Din păcate toți am trecut prin astfel de situații.

Și eu am fost plimbat de la departament la altul cu o alta problema.

Însă într-un final am rezolvat pe chat datorita unei doamne foarte bine pregătite care sa ambiționat să rezolve problema.

De aceea spuneam că dacă îi contactezi periodic poți da de un operator mai bine pregătit care poate gestiona situațiile mai speciale.

AnneMD
Junior

Aștept acum un răspuns pe chat. Poate, poate! 🙂

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Nasoala situatia, dar din pacate nu esti singura care a trecut prin situatii de genul asta. Am patit si eu asa, facusem o comanda in magazinul online Orange acum vreo 2 ani si s-a anulat din senin. Nu am mai insistat asupra ei si am luat din alta parte ce am avut de luat...

Acuma speram sa ti se rezolve problema...

Sincer, nu mai aștept dupa ea, sunt doar curioasa daca au sa-mi înapoieze punctele. Mi se pare lipsa de profesionalism sa faca asa ceva. Era o chestie foarte simpla sa se urmareasca comanda. Nu era nicio suparare daca s-ar fi deteriorat in urma manipulării, doar trebuiau sa anunte. Dar asa nepasator au tratat situația încât m-am decis sa spun public ce mi s-a întâmplat. Chiar daca nu gasesc o rezolvare in asta, macar sa stie si altii ce se întâmplă mai nou la Orange. 

BlackWolf
Senior certificat

Da, e nasol ca se intampla chestii de genul asta. Si treaba asta este mai veche, nu este ceva nou. S-a mai intamplat. Speram sa devina mai profesionisti si sa nu se mai intample treburi de genul asta. Daca le-ai facut sesizari, eu cred ca mai devreme sau mai tarziu iti vor inapoia punctele...

arsradu
#StarMember

Salut,

Comenzile nu se anuleaza fara motiv. Ca nu-l stim noi, asta e alta treaba. 🙂 Nu e in interesul nimanui, cu atat mai putin al Orange, sa anuleze conenzile daca le poate livra.  
De obicei problemele astea apar la produse cu stoc mic sau care sunt la mare cautare. De exemplu iPhone-uri, PS5, ultimul model de Samsung etc. Eu nu am avut niciodata probleme cu o comanda (in sensul de anulare) dar din cate stiu, comanda se anuleaza automat din lipsa stocului. Singurele probleme au fost mici intarzieri la livrare (mai exact la procesarea comenzii).
Si da, in cazul asta nu ai facut o cerere de anulare pentru ca nici nu era cazul. Comanda nu se putea livra oricum. Ideal ar fi fost sa te fi contactat cineva sau sa primesti o notificare in sensul asta. Ceea ce banuiesc ca nu s-a intamplat.

021 9890 e pentru abonamente noi la serviciile de internet fix. Nu mi-e clar de ce te-au trimis acolo. 
In ceea ce priveste punctele folosite, ele ar trebui sa se intoarca automat pe cont, indiferent de motivul sau sursa anularii comenzii. Daca nu se intampla lucrul asta, e o problema.

Nu prea inteleg ce s-a intamplat la curier. Si daca nu ai facut-o deja, ar fi trebuit intrebat urmatoarele lucruri: au sau nu coletul in posesia lor? Exista vreo cerere de retur initiata de Orange?

Mi se pare cel putin ciudat sa te trimita pur si simplu la Orange fara nicio explicatie. Deci, inteleg ca au intrat in posesia coletului sau nu? Pentru ca, daca nu, problema este la Orange. Daca da, inseamna ca au preluat totusi coletul si nu mi-e clar de ce nu l-au si livrat. 
Ma rog, cand afli ceva, sa nu spui si noua. Mie unul nu mi se pare concluzionata situatia. 

Client Orange

Coletul trebuia sa fie trimis prin dpd. Am sunat acolo dupa ce am scris in Chatbox si mi s a-dat un awb. Deci existând awb comanda era trimisa din Orange. Problema a aparut cand pe site aparea data predictiei livrării comenzii si apoi mai jos scria anulata. De acolo nimeni nu a vrut sa mai dea vreo explicație, iar in ciuda contactarii mele repetate la serviciul clienți fiecare operator m-a purtat cum a vrut de la unul la altul si tot mi se spunea sa astept ca voi fi sunata. Nici macar azi caci maine sunt 2 săptămâni nu m-a mai lămurit cineva ce s-a întâmplat. Cum mai spuneam nu era supărare ca nu era pe stoc sau sa se fi deteriorat pe parcurs. Era un smartwatch (marca Honor) ce urma sa fie facut cadou. Si a ramas asa. Pierdut... 

AWB-ul se genereaza automat, din cate stiu eu. Si nu e o garantie ca acel colet a fost si ridicat de catre firma de curierat. De obicei statusul de pe pagina curerului tinde sa fie mai complet decat cel oferit de Orange in sectiunea Comenzile Mele.

Tind sa cred ca in cazul asta coletul nu a fost preluat de firma de curierat. De aceea nici nu aveau ce informatii sa ofere. Coletul nu a ajuns la ei, si nu stiu nici ei de ce nu a ajuns la ei. Ce s-a intamplat concret...nu stiu. Doar cineva de la Orange iti poate oferi o explicatie. Si eu am comandat mai demult un smartwatch de la Orange dar nu am avut nicio problema cu livrarea... Cred ca a fost ceva specific cu comanda ta. Sper doar sa se clarifice. 🙂

Client Orange

Înțeleg... Însă toți cei cu care am intrat în contact m-au tratat cu superficialitate, m-au pus fiecare în așteptare. Asta nu pot sa înțeleg. De ce? Nu era un produs asa comun, nu scria undeva ca e  stocul cu probleme. Eu ce sa mai înțeleg din acest comportament al lor, la un moment dat i-am spus unei operatoare ca tind sa cred ca au un personal total dezinteresat. Dar bineînțeles, eu am fost in opinia lor prea insistenta având in vedere ca ceream un simplu "tracking" al produsului. 🙂

Am cerut sa se anuleze comanda si nici la asta nu am un răspuns clar. 

DanielaH
Moderator

@AnneMD, putem ruga și noi colegii să verifice ce s-a întâmplat. Ne poți oferi numărul comenzii, te rog?