anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bataie de joc in magazinul online

PopaTeodor
Începător

Tocmai navigam pe site, si observ o oferta - abonament Smart plus 20, cu 50% reducere - chiar sub nasul meu. Totul perfect, selectez abonamentul pentru modificare, adaug un iphone 11 reconditionat, folosesc punctele TY, si voucherul Vday100, si dau la finalizare. Eroare. Nu merge. Sun la 300, dupa 15 minute de chin pentru a lua legatura cu un operator viu (Gia nu intelege ce imi doresc eu), vorbesc cu un angajat Orange, care imi spune ca el nu ma poate ajuta, ca acele oferte sunt doar online. Incerc sa intru in legatura pe chatul Djingo cu un operator, intru, ii spun despre problema mea, acelasi raspuns: nu ma poate ajuta, ci trebuie sa iau legatura cu un operator din chatului magazinului Online. Cum se face asta ? Pauza, nu se stie. Am cerut sa fiu transferat in chat cu un operator al magazinului online mi se raspunde sec: nu se poate. Oi fi avand eu o varsta, insa chiar prost nu sunt. Nu e ceva complicat sa ajuti un client- la altii se poate foarte simplu si intuitiv. Si uite asa am pierdut 2 ore incercand sa imi prelungesc abonamentul, si sa cumpar un telefon. Mi se pare inadmisibil si ma simt chiar furat. Voi plati abonamentul in avans pentru lunile ramase si voi porta la o retea serioasa, acelasi lucru va recomand si voua, draga comunitate, deoarece seriozitatea acestei companii lasa de dorit. Regret, sunt client vechi, insa nu pot sa fiu batjocorit pe banii mei. Succes!

15 Răspunsuri 15

Blue12
Senior

Oare la 0219890 nu s-ar rezolva? Din ce stiu eu, acesta e numarul celor de la vanzari. Dar din nou ai de-a face cu robotul si cu asteptarea.

DanielaH
Moderator

Teodor, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.

Poți atașa o captură de ecran cu eroarea? Ai încercat și de pe un alt browser? Se întâmplă la fel?

Pololică
#StarMember

Salut!

Cand ai adaugat in cosul de cumparaturi abonamentul, ti-a aparut textul: "50% reducere la Smart Plus 20 fara telefon"? Vad ca e un text standard la abonamentele reduce cu 50%.

La mine, singura varianta oferita (nu sunt abonat sa pot folosi puncte Thank You) este abonamentul redus *50%) + pretul STANDARD pentru telefon (ca si cum l-as lua fara abonament).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, cam multe ambiguități în ultimul timp, pe care nu le înțeleg și nu știu să le explic. Am văzut că unii au reușit sunând la acel număr scurt de telefon, cunosc mai multe cazuri. Vorbesc despre abonament, că nu prea merge să iei cu telefon.

Baftă!

Razvan
#StarMember

'Salutare! Eroarea, posibil să fi aparut din cauza lui smart 20 redus 50% și achiziție telefon sau lipsă stoc telefon. 

delfinas
#StarMember

Popa Teodor,  campania cu abonamentul Smart plus 20 redus la jumătate se numește campanie  campanie „Vday: Abonament fără telefon la preț special”.

Asta înseamnă că, daca iei abonament redus, nu poți cumpăra și telefon pe acel abonament. Ori abonament redus, ori telefon, nu se poate ambele. Poți citi termenii și condițiile campaniei apăsând linkul de mai sus sau pe pagina cu abonamente.

Cât despre chatul de pe magazinul online, se activează automat când te vede logat câteva minute și e diferit de cel din My Orange. Deși e vorba tot de Orange, sunt departamente separate și nu prea comunică, mai ales că partea de call centre este externalizata.

Putin offtopic, dar tot aud ca cei din call center sunt externalizati. Ce inseamna acest lucru?

😊

Inseamna ca nu-s angajatii Orange, ei pot lucra saptamana asta pt call-center-ul Orange, saptamana viitoare pt alta companie si ei stiu sau ar trebui sa stie strict felia pt care sunt instruiti, nu au acces la intreg sistemul.

Bineinteles ca au o un marketing nasol. 
eu sunt client Orange de mult. Lucrurile s-au stricat extrem de mult odata cu venirea Ludmilei la carma Oro. Inainte erau oferte diverse, lucrurile eram mult mainclare, iar departamentul de Call Center era profi, nici nu se compara cu ce exista acum. E clar ca oamenii din call center sunt platiti prost, si nu sunt motivati deloc sa faca treaba, si ii si inteleg. Sigura treaba noasoala e ca cei din Call center sunt afectati de rezultatul survey-ului din urma apelului, sunt aproape convins ca nu isi iau salariul intreg daca le dam un feedback prost. Asta se vede din faptul ca aproape se milogesc sa le dai o nota buna, ca sa isi puna mancare pe masa. E trist si deloc onest fata de ei, care lucreaza la casca cu toti nebunii, zi de zi. Insa e politica companiei, si probabil sunt locati in alt oras - nicidecum Bucuresti, pentru ca in Bucuresi n-ai cum sa gasesti forta de munca la banii la costul respectiv. 
in definitiv, Orange Romania crede ca noi, clientii suntem niste idioti, si nu ne dam seama de lucrurile astea. La fel cum fac cateva sute de mii de euro din “jocuri pe mobil” - majoritatea avand activat acest serviciu fara stirea lor si isi dau seama avia dupa ce platesc cateva luni un serviciu pe care nu il folosesc. Mi-as dori sa fiu contrazis, cu argumente solide, insa Orange stie si se preface ca nu e asa. Traim in era tehnologiei si noi, consumatorii ne dam seama extrem de rapid de misculatiunile si tehnicile de marketing insalubre. Probabil managementul uita ca noi suntem in UE de 15 ani, si profilul consumatorului s-a schimbat, nu e ca in Rebublica Moldova - si prin asta nu dau in fratii nostri de peste Prut, din pacate multi dintre oamenii de acolo nu au acces la informatia la care avem noi acces si nu e deloc vina lor. Josnic si trist. Poate ar fi ideal ca cineva sa faca public cu adevarat toate astea, nu sa fie scrise intr-o comunitate controlata in totalitate de Orange Romania. 

Asta e trendul in domeniul suport clienti. Crezi ca la VF e mai bine? Nu treci de Andreea nici daca te rogi. Daca vrei sa vorbesti cu un om, apelezi la numarul cu plata.

Cat despre fratii de peste Prut, si ei au acees la internet si se pot informa, daca isi doresc. Nu ii desconsidera, sunt oameni descurcareti!

Pe partea de OROC cel putin, eu sunt foarte multumit de serviciul clienti. Am primit asistenta si amabilitate cand am avut nevoie, nu stiu daca sunt aceiasi angajati ca pe vremea Telekomului, dar nu se compara una cu cealalta.

DL. Popa Teodor sunt începător în această rubrică, dar văzând cu ce vă confruntați vă dau perfectă dreptate vis-a-vis de comportamentul companiei Orange. Vă spun în calitate de client Orange de 2o ani și 6 luni și care în toți acești ani am trecut , nu contest și prin momente agreabile în relația cu această companie , dar în ultimii ani este ceva de nedescris unde s-a ajuns , din toate punctele de vedere , indiferent în ce segment al prestației ne-am cantona . Vă prezint o speță ,Dvs. și celor care vor citi cele de aici. În luna aprilie 2022, la marele magazin din Ardeal (se zice fiind situat în Cluj-Napoca )față în față cu o angajată a firmei am convenit ,de comun acord o modificare în contract, prilej cu care ,tot de comun acord convenim să reducem internetul de la 1000mb la 500 mb, apreciind că totuși la vârsta mea (peste 80 ani) nu prea am la ce folosi atâta internet. Totul, conform uzanțelor menționate în noul contract. După aproximativ 4-5 luni sunt sunat de la Orange pentru a fi chestionat dacă sunt mulțumit de contract și dacă în consecință poate fi continuat în forma respectivă. Având în vedere cele convenite în contract și știind acestea am dat OK-ul. Urmarea este că după câtva timp realizând creșterea nejustificată a valorii facturii , am detaliat o factură și am realizat că revenise internetul de 1ooo mb , bineînțeles cu costurile de rigoare. Am întrebat în magazin ce pot face și am primit răspunsul NIMIC, fiindcă mi-am dat acordul telefonic și cu asta totul s-a încheiat. Interesant că am fost întrebat dacă am semnat ceva, răspunsul fiind DA , contractul din aprilie 2022 discuția încheindu-se aici . Din comoditate și apreciind tevatura ce ar urma , nu am dat Orange în judecată, însă așa cum foarte mulți gândesc și eu analizez posibilitatea de a încheia definitiv orice relație cu acest ORANGE ,deși sunt șanse ca totul să se termine și pe căi naturale. Oricum, aviz abonaților !!!!

 

Anonim
Neaplicabil

Externalizatii lucreaza, de fapt, pe baza de proiect. De exemplu suportul tehnic din CC se face pe proiecte pentru Orange, Telekom si o parte din Vodafone, dar la astia din fericire cam sunt cei mai multi interni. Nu se muta unii de la o saptamana la alta pe alt proiect, ci raman pe acela cat timp e contractul valabil. Sper sa nu se schimbe asta pentru ca am avut nevoie de ei recent de cateva ori si clar am vazut diferenta ca sunt mai buni decat cei angajati pentru Orange.

 

Salariile sunt mizere si sunt multe conditii stupide, da. Externalizarea in general nu aduce mai nimic bun, doar incurca totul intr-o gramada de departamente care nu comunica intre ele sau cel putin nu eficient.

Lucrurile au luat o intorsura nasoala de cativa ani si se vede din ce in ce mai des.

Andu07
Junior entuziast

Pe chat, pe mail, sunt degeaba toti! Fiecare cauta sa scape de tine... vezi screenshoot! Sa fie sanatosi... prepay, portare, alte magazine online daca nu vor sa vanda!

O pierdere de timp! Macar sa scrie pe site: nefunctional! Din decembrie! Fac 3 luni. :)))

ANPC pentru reclama mincinoasa. Cum adica telefonic/chat/mail pot sa iti puna comanda, dar nu la pretul de pe site. Nu discutam cu SUPORT comenzi online ?? Nervi si pentru clienti si pentru call center. Bravo!