la 29-12-2022 01:38 PM
Bună ziua, am făcut o comanda de un telefon și a fost trimis la o adresa pe care nu am mai folosit-o de 20 de ani. Deși pe aplicație vad ambele adrese, as vrea sa o șterg pe cea veche. cum fac sa îmi trimită coletul la adresa actuala? La Orange nu răspunde nimeni sa rezolv asta. Mulțumesc
29-12-2022 01:49 PM - editat 29-12-2022 10:19 PM
Salutare!
De aici le modifici:
https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/address/main
Și o setezi pe cea care dorești să faci livrarea la ea. Și eu am două case și livrez la care dintre adrese doresc. Acest lucru se face și când dai comanda și îți cere adresa de livrare.
Dacă dorești să modifici adresa de facturare oficial, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-modific-adresa-la-care-primesc-factura-orange-8
Concret, pentru situația de acum, poți sună curierul și te poți duce la el ( dacă nu e prea departe) sau conform AWB-ului din SMS sau email, poți cere firmei de curierat să ți-l returneze sau livreze la un depozit, etc. Poți să discuți și la Orange aceste detalii și dacă nu s-a trimis, poți modifica adresa de livrare.
Sper să reușești!
Baftă!
29-12-2022 01:49 PM - editat 29-12-2022 10:19 PM
Salutare!
De aici le modifici:
https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/address/main
Și o setezi pe cea care dorești să faci livrarea la ea. Și eu am două case și livrez la care dintre adrese doresc. Acest lucru se face și când dai comanda și îți cere adresa de livrare.
Dacă dorești să modifici adresa de facturare oficial, ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-modific-adresa-la-care-primesc-factura-orange-8
Concret, pentru situația de acum, poți sună curierul și te poți duce la el ( dacă nu e prea departe) sau conform AWB-ului din SMS sau email, poți cere firmei de curierat să ți-l returneze sau livreze la un depozit, etc. Poți să discuți și la Orange aceste detalii și dacă nu s-a trimis, poți modifica adresa de livrare.
Sper să reușești!
Baftă!
29-12-2022 02:14 PM - editat 29-12-2022 02:15 PM
Salut Carmen,
Pentru modificarea adresei de pe cont, ai deja soluția în răspunsul lui Vio.
Pentru redirecționarea coletului, din păcate singura varianta, în contextul în care coletul e deja trimis, este:
1. refuz la primire (în caz ca nu poți ajunge la adresa respectiva), și ulterior redirecționat către adresa corecta
2. luat legătură cu un consultant (la 300 sau 0374 300 300, ramura 1-1-1-0) și cerut modificarea adresei de livrare.
3. poți încerca sa iei legătură cu curierul și vezi dacă poate sa ți-l aducă la o alta adresa, sau sa va întâlniți undeva să-l predea. Asta presupunând ca nu e în alt oraș sau ceva.
la 29-12-2022 02:37 PM
@arsradu & @CarmenFotea: Dacă ai AWB-ul și ai fost contactată și de curier restabilești direct cu aceștia adresa la care te găsesc. De preferat să fie în aceiași localitate. Altfel posibil să ajungă la... retur, cauzat de negăsirea persoanei la domiciliul menționat. Pentru modificare pentru comenzi ulterioare.... conform celor menționate deja de @Vio73 .... cel mai simplu. Succes.
la 29-12-2022 03:58 PM
Carmen, pe langa cele recomandate mai sus, mai ai si posibilitatea sa-l preiei de la unul dintre depozitele curierului. Adica, in mod normal, daca nu se poate face livrarea, coletul se intoarce in depozit si se reincearca livrarea la o data ulterioara (de obicei a doua zi).
Daca in timpul asta, reusesti sa iei legatura cu cineva de la firma de curierat, poti aranja sa nu-l mai scoata in livrare, si sa-l preiei tu direct de la ei. Binenteles, asta inseamna un drum in plus din partea ta. Dar...e si asta o solutie. 🙂
Pana acolo insa, dupa cum zicea si FLo, ai nevoie de un AWB, pentru a putea gasi coletul in sistemul lor. Deci, daca ai primit deja AWB-ul intr-un mail sau SMS, il poti folosi deja. Daca nu, il poti cere de la serviciul clienti. Numerele de telefon le ai deja in mesajul meu de mai sus. 🙂
la 30-12-2022 01:49 PM
@CarmenFotea, ai reușit să modifici adresa?
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, marchează-l pe cel mai bun ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim și un an nou fericit!
la 01-01-2023 12:22 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Un an nou fericit!
la 01-01-2023 12:27 PM
Cu mare plăcere! An Nou așa cum ți-l dorești!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor