la 03-12-2025 07:04 PM
buna seara, am.nevoie de ajutor. Am facut un abonament nou online Fun cu numar nou. Azi a ajuns cardul multisim l-am pus in telefon, dar nu vede numarul. Apare date mobile Orange dar nu pot face apeluri, nu este in retea.
Ma poate ajuta cineva rapid? Am nevoie de telefon si de apeluri, au trecut cele 2 ore de cand trebuia sa se activeze cardul nou.
Vizita la un orange store s-a finalizat cu un esec total si o incercare de escrocherie (mi s-a propus un alt abonament!!!). Daca a vazut ca nu doresc mi-a spus sa astept sau daca am cumparat online sa contactez Orange online.
la 03-12-2025 07:30 PM
Salutare!
Iei legătura online cu ei la adresa magazinonline@orange.ro.
Există și situații punctuale, izolate , în care abonamentul nu se activează automat. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.
Sper așa să reușești!
la 03-12-2025 07:41 PM
am trimis mailul. Multumesc pt timp si raspuns.
la 08-12-2025 11:08 AM
@teodoraf11, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor