la 07-08-2025 01:46 PM - editat ultima oară la 07-08-2025 04:11 PM de DanielaH
Bună ziua !
Am o întrebare: tocmai ce am intrat în contul meu și am niște puncte adunate și m-am gândit să îmi achiziționez un telefon, dar îmi apare ca contul meu nu ești eligibil, deși sunt client Orange de 3 ani și 2 luni.
Vă rog, ajutați-mă cu niște răspunsuri, ce pot face ?
la 07-08-2025 01:54 PM
Telefon poți cumpăra când ești în ultimile 6 luni de contract
la 07-08-2025 02:03 PM
Salutare!
Depinde cât timp au de la ultima prelungire și dacă ai luat telefon sau nu.
Te sfătuiesc să intri in legătură cu un consultant Orange din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau, în magazinul online, să insiști pe un telefon până ți se va deschide chatul lor în dreapta ( asta de regulă pe laptop/ desktop), unde vei fi întrebată dacă ai nevoie de ajutor și apeși pe butonul ,,DA" pentru a intra în legătură cu ei. Aceștia te vor lămuri concret cum stă treaba.
Sper să reușești!
Succes!
la 07-08-2025 02:18 PM
Salutare!
Cand ai facut ultima fidelizare/prelungire de contract? Pentru achizitia la abonament a unui telefon cu pret redus (in rate sau toti banii o data) este necesar sa treaca minim 18 luni din cele 24 minim contractuale.
la 07-08-2025 09:11 PM
Salut! Ai făcut cumva o achiziție de telefon in ultimele 14 luni? Prelungirea actualului contract ai făcut-o în Orange Shop/Store/telefonic/magazin online?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor