Abonament nou online - ACTIVARE doar in shop fizic ?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2021 02:22 PM
Am cumparat un abonament nou online si mi-a venit prin posta un sim si o foaie de hartie pe care scrie ca se va activa simul la 2 ore maxim dupa ce il primesc sau din contul meu online - unde nu este listat decat numarul de prepay pe care il am.
De asemenea functionalitatea de "Chat" sub sectiunea contact din shopul online nu exista - nu este link clickabil.
Au trecut 4 ore, simul nu este activat iar la 300 mi se spune ca activarea nu se poate face decat intr-un shop fizic.
Imi scapa ceva ?
De asemenea functionalitatea de "Chat" sub sectiunea contact din shopul online nu exista - nu este link clickabil.
Au trecut 4 ore, simul nu este activat iar la 300 mi se spune ca activarea nu se poate face decat intr-un shop fizic.
Imi scapa ceva ?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-05-2021 03:35 PM
Salut, Idanicel.
Am transmis situația ta colegilor și vom reveni cu un răspuns referitor la modalitatea de activare.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2021 06:02 PM
Multumesc, intre timp se activase abonamentul.
De asemenea se pare ca 5G-ul la un abonament 5G trebuie activat separat printr-o conversatie cu client serviceul in care trebuie ceruta "Activarea profilului 5G"
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2021 05:04 PM
@ldanicel, pentru abonamentele cu acces 5G nu trebuie întreprinsă nici o acțiune suplimentară, trebuie doar introdus SIM-ul într-un device 5G și să existe acoperire 5G în zona respectivă.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2021 05:24 PM
Well, l-am introdus intr-un router 5G si nu se conecta pe 5G. Ce zici de asta ?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2021 05:33 PM
Well, îmi pare rău.
Pentru a investiga această situație avem nevoie de mai multe informații (locația, modelul de router, ce se întâmplă când încerci să te conectezi, dacă apare vreo eroare etc.). Și un screenshot ne-ar ajuta.
Este vorba despre numărul la care face referire acest topic?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2021 06:21 PM
Am scris mai sus... a trebuit sa sun la relatii clienti sa mi se activeze acest "profil 5g" - ulterior routerul s-a conectat in 5G.
Routerul este un huawei H122-373
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2021 06:26 PM
Am înțeles. Credeam că situația persistă.
Posibil în cazul tău să fi fost o problemă punctuală, o eroare tehnică. În mod normal nu este nevoie de nicio altă acțiune suplimentară.
Ma bucur că s-a rezolvat.
