anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament nou, magazin online

Adrian184
Junior entuziast
Mi-a expirat abonamentul smart plus 22 (24 luni) iar cand doresc sa achizitionez smart plus 15 cu reducerea de 20% din magazinul online, imi apare mesajul ca nu sunt eligibil. Am contactat angajatii orange atat pe chat cat si telefonic, neputand sa-mi ofere o solutie.
9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator
Salut, Adrian184! Bun venit în Comunitate! Poți atașa o captură de ecran din My Orange cu mesajul de eroare, te rog?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Trebuie să ceri legătura la Magazinul online sau să îi contactezi direct din secțiunea Contact a My Orange!

Adrian184
Junior entuziast
Salut, am vorbit si cu cei de la magazinul online dar fara vreo solutie

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci nu ai decât să le faci o sesizare la adresa serviciul.clienti@orange.ro și să-ți dea o soluție. Dacă nu mai ai perioadă contractuală, nu înțeleg de ce să nu se poată. Trebuie să vadă cineva mai de ,,sus" problema ta!

DanielaH
Moderator
Dacă ai făcut o sesizare la noi, cu siguranță situația ta este în atenția colegilor spre investigare și rezolvare. Îți recomandăm să aștepti răspunsul lor.

Adrian184
Junior entuziast
Ok, multumesc. Astept

Adrian184
Junior entuziast
Am fost contactat si mi-au activat de astazi noul abonament smart plus 15, urmand ca in urmatoarea perioada sa imi ofere si discountul de 20%, o zi buna.

DanielaH
Moderator
@Adrian184, nu bucurăm că s-a rezolat și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate!