Daca vreti sa se rezolve mai repede, ati putea lua un avocat si media problema (o sa fie un cost, dar ar fi primul pas). In principiu, daca nu doriti (sau inainte sa ajungeti la avocat), titularul contratului (mama) poate imputernici pe cineva (prin procura notariala) sa o reprezinte in fata Orange si sa incerce rezolvarea problemei.
Totusi, vin cu o recomandare (nu doar pentru cazul acesta): cand stiti ca o persoana in varsta (in varsta, nu neaparat parintii, bunicii, etc) sunt pasibili de a fi vrajiti (in sensul ca stiti ca nu prea au curajul (puterea) de a refuza, vorbiti cu ei sa va cedeze abonamentele (sau catre o persoana in care aveti, la comun, incredere). In cazul in care este sunata persoana in varsta, vor fi obligati sa revina catre titular.
Eu am in abonamentele mele atat numarul tatei (preluat cand a murit mama, acum doi ani jumatate), dar si al soacrei (la momentul preluarii, ne tot ruga sa-i incarcam cartela (fiind pe prepaid), dar eram retele diferite si trebuia sa intru in permanenta pe site-ul in care era cartela si sa incarc). Asa, stiu sigur ca in cazul in care sunt sunati pentru oferte, operatorii vor trebui sa ma sune.
Nota Bene: administrez 4 numere: 3 in Orange (eu, sora si tata) si 1 in Digi (soacra).
Nota Bene 2: Orange are, in versiunea web o zona in care li se ofera diverse drepturi: de a contacta pentru diverse oferte, pentru diverse reclame, etc. Se pot pune pe NU si atunci nu mai suna.