anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnalul internet 5g/4g se tot opreste Samsung A55

user_18827357
Începător

De câteva zile, semnalul 5G/4G dispare de mai multe ori pe zi, rămânând doar semnal H/H+. Menționez că până acum nu au fost probleme, decât foarte rar. Dacă am doar semnal H+ și scot SIM-ul, apoi îl introduc din nou, situația revine la normal. Dacă nu fac acest lucru, trebuie să aștept câteva minute bune. Am încercat să folosesc ambele sloturi SIM. Nu am încercat însă cu un alt telefon. Oare problema este de la telefon sau de la Orange?

 

 

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Explorator

Buna,

Poți încerca și modul avion (intrare/ieșire) ar trebui sa aibe același efect.

Ai incercat și o resetare a setarilor de rețea?

Încearcă să testezi daca acest lucru se intampla și într-o zonă diferită.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca si alt telefon (eventual acelasi model).

Totusi, dupa cate sper ca ai aflat, se fac schimbari de antene (se inchide 3G-ul) si s-ar putea sa fie ceva deficiente de receptie in perioada urmatoare (planul e scoaterea din uz a 3G pana la anul si 2G pana in 2030).

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Și eu cred că pot fi ceva probleme cu telefonul . Indicat ar fi să îl oprești/ repornești, eventual un mod avion și dacă tot așa face, introdu sim-ul în alt telefon și vezi ce se întâmplă.

Dacă este tot așa și în alt dispozitiv, poate fi și din rețea sau din contul tău de client, pentru care poți cere o resetare ( de cont) la Serviciul clienți.

Dar prima variantă pe care o văd, este telefonul!

Să ne ții la curent ce ai făcut în continuare.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@user_18827357, ai încercat o probă cu SIM-ul într-un alt telefon? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Iar dacă te-au ajutat recomandările primite aici, te rugăm să marchezi cel mai bun răspuns ca soluție.