la 22-08-2023 10:21 PM - editat ultima oară la 23-08-2023 04:38 PM de DanielaH
Buna seara!
Mi-am achizitionat de curand 2 telefoane sony Xperia 1 V si 10 V.
La ambele telefoane am probleme cu internetul pe mobil. Nu vorbesc de WiFi.
Stie cineva cum se rezolva ? mentionez ca am esim si sunt activate toate setarile de internet pe mobil
la 23-08-2023 04:36 PM
Am rezolvat ! Erau blocate de le ei din sistem datele mobile pe considerentul ca am fost plecat in Mauritius si sa nu consum date mobile. NU am inteles de ce nu m-au intrebat si pe mine dar ...in fine ...s-a rezolvat!
22-08-2023 10:36 PM - editat 22-08-2023 10:49 PM
Salut,
Felicitari pentru achizitie! Sa le stapanesti cu placere!
In ce fel se manifesta problemele? Functioneaza ok in alte telefoane?
la 22-08-2023 10:42 PM
Pe telefonul vechi tot un Sony Xperia 1III a funcționat perfect. Este adevărat că aveam SIM normal nu eSim. Problema este că dacă nu sunt conectat la wifi nu am net deloc pe telefon și nu știu ce să fac ptr că nu stau numai langa wifi.
la 22-08-2023 10:54 PM
Hmmm… interesant! Nu ai net in sensul ca nu-ti apare nici icoana de date mobile sus in bara de status? Sau apare dar…nu face trafic?
Datele mobile sunt activate in telefon? Stiu ca suna trivial, si este, dar incerc sa te ajut si sa iau in calcul cat mai multe detalii.
Se poate sa fie si ceva de la eSIM, nu zic nu. Dar, in general, e putin probabil.
la 22-08-2023 11:03 PM
sus in bara de status nu imi apare nimic, datele mobile sunt activate si nu pot sa intru pe net. asta mi se intampla mie cu sony 1 V dar sotia are 10 V nu este in tara , ea are abonament la Vodafone si nu are esim ( are nanosim) si la fel, nu are net pe date mobile .Banuiesc ac e vorba de o setare ceva dar nu stiu unde
22-08-2023 11:18 PM - editat 22-08-2023 11:20 PM
Din moment ce se intampla si cu alt operator, in conditii total diferite, da, e posibil sa fie de la telefon.
Din pacate, n-am mai avut Sony de la Z3C. :)) Deci…n-as sti ce sa-ti zic. Dar avem colegi in Comunitate care folosesc telefoane Sony de generatie mai noua. Si s-ar putea sa ai mai multe sanse sa te poata ajuta.
@Razvan ai idee cumva care ar putea sa fie problema aici? Te-ai mai lovit cumva de problema asta? E ceva comun la Sony?
22-08-2023 11:31 PM - editat 22-08-2023 11:31 PM
Pentru Vodafone în roaming, soția să activeze și date mobile în roaming, din ceea ce spui pare să nu fie conectat la date. Setări, operator, activare buton roaming.
la 22-08-2023 11:36 PM
La telefonul sotiei sunt ambele butoane activate , si roaming si date mobile. I-am rugat pe cei de la vodafone sa o sune si nu au reusit nimic nici ei , ultima varianta ar fi ca trebuie schimbat nanosimul ptr ca e vechi (2016). Asta a fost raspunsul de la vodafone. Iar in ceea ce ma priveste me mine ... o sa ma duc maine la Orange si ii rog sa incerce sa rezolve cumva problema dar ma gandeam ca poate reusesc eu sa o rezolv ca sa mai castig timp.
la 22-08-2023 11:16 PM
Am incercat acum alta varianta! in telefon am 2 sim-uri, cel de serviciu(nanosim) si cel personal (esim). Am setat datele mobile pe cel de serviciu si merge super ok. daca mut inapoi datele mobile pe esim ....nu mai merge
22-08-2023 11:23 PM - editat 22-08-2023 11:26 PM
Hmmm atunci e posibil sa fie o problema de incompatibilitate cu eSIM-ul. Sau vreo (alta) setare, poate…? Ai cum sa prioritizezi eSIM-ul…? Ai dual SIM inteleg, nu? Adica se foloseste simultan si eSIM si SIM fizic?
Ai incercat cumva sa scoti SIM-ul fizic, sa setezi eSIM-ul (cu ocazia asta si testezi daca merge asa), si eventul dupa aceea sa introduci SIM-ul fizic inapoi?
la 22-08-2023 11:26 PM
Am incercat si varianta asta si tot nu merge. Mentionez ca de fiecare data cand am scos sau introdus sim-ul in tel am dat restart . Am accesat si...resetati setarile de retea si ...tot nimic
la 22-08-2023 11:31 PM
Nu ar trebui resetate setarile de retea de fiecare data (dupa prerea mea). Doar un restart la telefon, intr-adevar.
Oricum, daca nu merge nici cu eSIM-ul de sine statator…chiar nu am alta idee in momentul asta. Poate pana maine imi mai vine o idee. Daca nu, sper ca Razvan sa aiba ceva experienta in sensul asta.
22-08-2023 11:34 PM - editat 22-08-2023 11:37 PM
Salutare! Problema ta este de la e-sim, ia legătura cu cei de la Orange să îți mai provizioneze încă o dată contul de date mobile. Posibil, să fi apărut o eroare în timpul migrării de la sim la E-sim. P. S. Felicitări pentru achiziție! 🤗🙂
la 22-08-2023 11:39 PM
maine dimineata sunt primul client la Orange:)))) . Multumesc frumos, sunt foarte incantat de telefoane ( sunt fun sony) .Sper din tot sufletul sa nu fie problema de telefon si sa fie doar de la esim.
Multumesc frumos inca odata!
la 23-08-2023 11:25 AM
Salut @adk294u,
Nu e nevoie sa mergi in magazin, mai bine suni la 300 sau intri pe chat din secțiunea de contact https://www.orange.ro/contact/
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor