anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile in 4G pe PrePay

Cristina_46
Junior
Buna, de aproape doua saptamani nu-mi merg datele mobile in 4G, doar in 3G, iar cand le dezactivez si activez din nou imi apare tot 3G.
Sim ul are o vechime de 5-6 ani , asta sa fie problema? Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
4G funcționează doar cu o opțiune activă (vezi aici https://www.orange.ro/prepay/) care să-ți permită accesul. Revino după ce faci o reîncărcare și spune-ne care este situația.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Cristina ne bucurăm că s-a rezolvat. Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, sfaturi și experiențe pe care le poți împărtăși cu ceilalți membri ai comunității.

Cristina_46
Junior
Multumesc !

Clientel
Începător
Buna ziua, Aceeasi problema o am si eu dupa activarea Roamingului. Am optiune activa, tot ce trebuie, verificat setari, etc

DanielaH
Moderator
@Clientel, ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Ce opțiune ai activă? Ești în țară sau în roaming?