anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile desi am o optiune activa si valabila

Roxette
Junior
Acum 4 zile mi s a reactivat optiunea si dupa doua zile nu a mai mers internetul. Am sunat la orange si mi au trimis niste setari si a doua zi iar nu a mai mers. La reactivarea optiunii am avut 1€ in cont ramas care s a consumat si apoi am reincarcat cu 4€ care la fel s au consumat (nu pot sa mi explic de ce pt ca am gb in optiune si nu s au terminat). Am scos cartela, am resetat telefonul, am oprit, am pornit datele mobile si tot nu merge. A mai patit cineva? Ma puteti ajuta cumva?
28 Răspunsuri 28

Ascary
Campion certificat
Buna Roxette si bine ai venit pe comunitate. Se pare ca au mai pățit si altii,uita-te in link-ul de mai jos,poate te ajută cumva: https://comunitate.orange.ro/questions/2278836-rezolvat-accesa-internetul-incarcat-5-euro

Jay
Campion certificat
Ce valoare avea opțiunea? S-a consumat acel euro rămas înainte sa reîncarci cu încă 4? Ce opțiune ai activa la acest moment? E posibil sa nu mai ai net, sa-l fi consumat? Ar trebui sa pui o captura din My Orange, sa se vadă exact ce spune, dar, fără a fi vizibile datele personale..

FaraUnID
Campion certificat
Trebuie sa oferi ceva mai multe informatii: - Ai reincarcat credit din care trebuia sa se activeze acea optiune - Ai reincarcat direct cu optiunea respectiva - Ai o optiune recurecnta sau trebuie activata manual in fiecare luna prin reincarcare - Luna trecuta ai avut acelasi probleme - Ai schimbat recent telefonul In momentul de fata la Info Credit ce informatii ai? Ai primit SMS de confirmare ca acea optiunea s-a reactivat? Este posibil ca optiunea ta sa se fi reactivat ceva mai tarziu decat in mod normal (congestii in retea, circumstantele actuale, alte motive), iar in acea fereastra de timp in care, in mod normal trebuia sa se reactive optiunea, traficul de internet efectuat de tine sa fi consumat din credit.

Razvan
#StarMember
Opțiunea i s-a reactivat automat, după ce a relatat initiatorul. După expirarea opțiunii, reactivarea se face la ora 4, timp în care este necesar să oprești consumul de date, ca să nu consume din credit. Ai verificat resursele incluse la 333 sau la *133#. Care este locația, unde nu îți funcționează datele mobile, poate este o problemă în zonă?

Roxette
Junior
Am optiune de 6€ care s a reactivat automat atunci cand a expirat cea de luna trecuta. S a activat pe 14.04.2020. De pe 14 pana pe 16 acel euro s a consumat si pe 16 am reincarcat cu 4€ pt ca era valoarea minima si am crezut ca din cauza ca am 0€ nu merge internetul cu toate ca puteam sa sun sau sa dau mesaje. Nu aveam cum sa consum netul in doua zile in conditiile in care acasa am wifi si la munca stau 8 ore si n am timp sa stau pe net.

Roxette
Junior
Am incarcat cu credit si optiunea s a reactivat noaptea. Nu am mai avut aceasta problema. Am acelasi telefon de trei ani si cartela de mult mai mult timp. La credit info am optiune activa. Va pun poze.

Roxette
Junior
Cei de la orange mi au trimis setari mms pe 16 cand am sunat, dar eu aveam deja toate setarile la telefon ca il folosesc de atata timp. Doar daca n au schimbat ei ceva in ultima saptamana. Si m au ajutat o zi dupa care iar nu mai merg datele..

Jay
Campion certificat
Nu știu daca am înțeles bine... la momentul reactivarii tu aveai 7€ credit și după reactivare opțiune ai rămas cu 1€?!.. E ciudat ca îți consuma din credit, dacă opțiunea este activa, pentru ca daca n-ar merge datele n-ar trebui sa consume nici din credit.. Altceva diferit nu ai făcut, care sa consume acel credit, nu?..

Roxette
Junior
Da. Am avut 7€ si mi a ramas 1€. Nu am facut nimic altceva. In afara de vorbit la telefon si internet. Nu aveau pe ce sa se consume. Nu pot sa inteleg nici eu. O sa sun iar la relatii cu clientii sa vad, dar nu stiu daca au program zilele astea

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai încercat și cu simul în alt telefon?

Jay
Campion certificat
Cum știi ca nu merge netul? Mai ales ca folosești wi-fi foarte mult??.. Doar pentru ca s-a consumat creditul?... Te întreb pentru ca la prepay, dacă nu s-a schimbat ceva zilele astea, apelurile la serviciul clienți nu sunt gratuite.. Daca ai sunat după numărul asta cu probleme, probabil din acest motiv s-a consumat creditul.. Setările mms n-ar trebui sa aibă nicio legătură cu problema ta... si, dacă dai mesaje de tip mms nu-ti ia din resurse, ci sunt cost suplimentar.. Eu am avut probleme cu un telefon, dar, nu primeam și nu plecau mesajele din cauza netului, in niciun caz nu ma taxa.. deci telefonul nu poate fi motivul în cazul tau pentru faptul ca nu-ti ia din resursele de net, dar, ai rămas fără credit.. Recomandarea mea ar fi sa vorbești pe chat cu un consultant, daca niciuna dintre părerile noastre nu justifică problema pe care o ai..

Roxette
Junior
Stiu ca nu merge pt ca atunci cand sunt afara sau acum daca opresc wifi nu se incarca nicio pagina si nicio aplicatie nu functioneaza. Am inteles sa se consume urmatorii 4€ pt ca atunci am vorbit la relatii cu clientii dar nu inteleg de ce s a consumat si ala primul 1€... si cu setarile alea nici eu nu stiu. Asa mi a trimis operatorul. Eu n am trimis mms de pe telefon sau sa am nevoie de ele dar oricum toate setarile pt telefon erau facute pt ca foloseam deja internetul si functiona...

teacher_
#StarMember
Salut! Exista posibilitatea ca atunci, in acea noapte, între momentul in care a expirat opțiunea și momentul in care s-a activat cea nouă, sa fi avut un consum de resurse... Altfel e foarte ciudata povestea ta.

Jay
Campion certificat
Nu-mi dau seama ce altceva ar putea fi.. Daca opțiunea este activa (sa nu fie varianta menționată de Răzvan legata de consum înainte de reactivare), n-ar trebui sa consume din credit.. iar, dacă ar fi de la telefon, de asemenea, n-ar trebui sa consume din credit, ci deloc.. Istoricul de convorbiri ți l-ai verificat?.. Ca poate îți dai seama din el ce s-a întâmplat..