la 02-05-2023 08:37 PM - editat ultima oară la 03-05-2023 11:51 AM de DanielaH
Dupa reinarcare cu 5€ nu mai funct datele pe mobil
03-05-2023 09:22 AM - editat 03-05-2023 09:22 AM
@Cristin2: Solicită în fereastra de chat ”transfer operator”. Nu toate răspunsurile sunt formalități sau redirecționări spre apelarea telefonică. Se poate discuta ușor în fereastra de chat cu operator Orange. Succes.
la 02-05-2023 09:08 PM
@Cristin2: Bun venit în Comunitate. Ai încărcat un prepay doar cu credit fără să activezi vreo extra-opțiune cu minute sau date mobile? Este de preferat să activezi o extra-opțiune (de minim 5euro dacă interesează date mobile). Dacă ai nevoie DOAR de date mobile poți activa fie o extra-opțiune DOAR cu date mobile, dar este ok și o extra-opțiune de ”voce, SMS și date mobile”. Opțiunile pentru prepay le regăsești aici.
Faptul că ”nu funcționează datele pe mobil” se datorează faptului că fie s-a consumat creditul (neactivând nici o extraopțiune cu resurse), dar și prin faptul că nu ai acces la resurse 4G+ dacă utilizezi credit. Te așteptăm cu detalii despre situația actualizată a contului. Pentru aceasta verifică situația contului numărului tău fie în MyOrange, sau din meniul *100# sau cu apel la 333 sau *133# Numai bine.
la 02-05-2023 09:21 PM
am incarcat cu optiunea de 5 € , minute si internet + bonus 100Gb. Am incarcat de 2 zile si de la incarcare nu functioneaza, deci nu am consumat deloc net. Am inchis, am deschis si actualizat telefonul. Am luat legatura cu robotul Dij… dar nu ma poate ajuta, trebuie sa contactez o persoana fizic la tel care sa imi actualizeze numarul. Faptul ca in urma cu o satamana am sunat de pe telefonul meu la orange sa ajut un prieten caruia nu ii merge orange deloc, acum nu mai am voie sa intru in direct cu un operator decat peste o luna sau contra cost. La cat trebuie sa stai in asteptare pina ajungi la un operator ar insemna sa reincarc telefonul cu cel putin 1€ credit faptic deoarece daca apelezi de 2 ori intr o luna te taxeaza plus
la 02-05-2023 09:27 PM
la 03-05-2023 08:26 AM - editat ultima oară la 03-05-2023 09:20 AM de GeorgianaD
la 03-05-2023 08:27 AM - editat ultima oară la 03-05-2023 09:25 AM de GeorgianaD
03-05-2023 08:37 AM - editat 03-05-2023 08:39 AM
@Cristin2: Mai fă o verificare (eventual cu restart) a posibilelor restricții (dezactivări) a datelor mobile din „SETĂRI” (configurări ale telefonului), iar dacă nu se schimbă nimic reîncearcă SIM-ul și într-un alt telefon să vezi dacă funcționează datele mobile. Altfel, ar trebui să contactezi astăzi Serviciul Clienți fie telefonic (apel la 300 / 0374 300 300) sau chat Djingo. pentru o eventuală resetare a contului tău. Ulterior va fi necesar un restart.
Te așteptăm cu actualizări ale situației problemei menționate aici pe topic. Numai bine.
la 03-05-2023 09:17 AM
Buna
am apelat serviciu clienti si imi cere sa platesc deoarece am avut 2 apeluri la serviciul clienti si peste 2 apeluri pe luna serviciul se taxeaza. Am pus cartela in alt tel si tot nu functioneaza, robotul Djigo ma redirectioneaza spre serv clienti unde dupa cum am spus e taxabil. Am incercat sa sun de pe o cartela care nu e in orange si am asteptat o ora la tel dar nu am reusit sa intru telefonic cu nici un operator din pacate
03-05-2023 09:22 AM - editat 03-05-2023 09:22 AM
@Cristin2: Solicită în fereastra de chat ”transfer operator”. Nu toate răspunsurile sunt formalități sau redirecționări spre apelarea telefonică. Se poate discuta ușor în fereastra de chat cu operator Orange. Succes.
la 03-05-2023 09:43 AM
@Cristin2: Ai reușit să clarifici / remediezi problema semnalată aici pe topic?
la 03-05-2023 09:46 AM
Da, multumesc
la 03-05-2023 09:44 AM
Am solicitat robotului chat operator si am rezolvat. Mi au resetat ei cartela. Va multumesc. A trecut o saptamana pina am ajuns la acest rezultat. Cu siguranta o persoana mai in varsta nu ar fi reusit avand in vedere cat e de complicat, aplicatie, robot, chat etc
multumesc inca o data
la 03-05-2023 10:04 AM
@Cristin2: Mă bucur că ai reușit să soluționezi problema. Unde există comunicare... se găsesc și soluții.
Te mai așteptăm aici în Comunitate și cu alte contribuții cu și despre tehnologie. Numai bine.
la 03-05-2023 08:28 AM
Sper ca am trimis ok pozele
la 03-05-2023 08:40 AM
@Cristin2: Da, sunt ok.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor