Referitor calitatea materialului uman in randul angajatilor Orange si slaba lor pregatire.... s-a tot discutat.
Zilele trecute am avut ceva treaba in oras si traseul meu s-a intersectat cu magazinul Orange din localitate: Afara era o coada de aproximativ 20 persoane si, din cate am apucat eu sa vad, din mers, la acea coada era cca 4 persoane care asteptau sa predea echipamentele de televiziune.
Nu ma risc sa bag mana in foc, dar tind sa cred faptul ca au foarte multe cereri de reziliere pe partea de televiziune si pur si simplu nu se mai obosesc sa incerce sa fidelizeze clientul. Nu de alta dar nu prea au cu ce.
Exsita un topic deschis ieri, topic in care un ultilizator semnala faptul ca in anul de gratie 20-20, la Orange, meciul de UCL dintre Barcelona vs Bayern sa vazut in 480p. Si asta in conditiile in care, Telekom retransmite 1080p, iar Digi retransimite 4K astfel de evenimente.
Oricum serviciul de televiziune de la Orange, in prima faza nici macar nu a fost gandit pentru piata din Romania. Compania mama Orange a comnadat studii de piata in fiecare tara in care activeaza grupul. Din rezultatele acelui studiu a rezultat faptul ca Romania este tara unde se vand cele mai multe dispozitive cu ecran plat, raportat la numarul de locuitori.
Prin urmate grupul Orange a decis sa implementeze un DTH in Romania: Serviciul a fost pus pe picioare peste noapte, pe nepusa masa si pe repede inainte, iar acest lucru se poate observa din stratosfera.
Ce nu le-a spus lor acel studiu sunt urmatoarele aspecte:
- Romanul cumpara un telefon de 5000 lei si sta cu prepay pe care baga 1 - 2 euro cat sa nu piarda numarul;
- Romanul cumpara un Smart TV de 5000 lei cu diagonala de 150 cm dar foloseste CATV analog;
- Romanul cumpara un iPad si vaneaza hotspoturile gratuite din benzinarii, terase, cafenele, parcuri;
- Romanul cumpara un laptop de 6000 lei dar sta cu Windows piratat si WiFi de la un vecini;