anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu 4g - la conectarea datelor mobile se consuma credit

Marius7
Junior

Salut , știe cineva de ce la conectarea datelor mobile se consuma credit nu Gb deși am multiple opțiuni de internet pe cont ? 

1 Soluţie acceptată‚

@Marius7: Păi și unde e opțiunea? E plin de bonusuri din încărcări (și nu numai), dar nici o opțiune activă. Revin: Când ai activat o opțiune ultima dată? Nu interesează încărcarea cu credit, ci activarea unei opțiuni de minim 5€.

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

delfinas
#StarMember

Marius, bun venit in Conunitate!!!

Da mai multe detalii, ești în țară sau în roaming?

Dacă ești în roaming, s-ar putea sa fi depășit limita rezonabilă de consum in roaming SEE sau atunci opțiunea nu-ți mai e de folo și îți trebuie credit. Sau ești într-o țară non SEE și nu te ajută roamingul din opțiune.

Merci, 

Sunt in țara 🙂

Poți face un printscreen la Cronos?

De unde ai opțiunea de net?

Cronos momentan nu e disponibil , iar opțiunea de net e de la cartela prepay de 6€ 

Deci acea opțiune nu e luată la o promoție gen Pinata Party sau bonus  de net de la reîncărcarea cu optiune...

Ar putea fi problema in asta ? 
Căci mi-a venit mesaj cu o promoție gen 5€-100Gb și am cumpărat pt prima data asta abia doar apoi când nu îmi mergea Internetul am încercat sa reîncarc cu 6€ ca de obicei și tot nu mergea 

@Marius7: pentru date mobile din bonus este nevoie de "opțiune activată de minim 5€" pentru a putea să folosești resursele. Altfel vei consuma din credit. Înțeleg că nu ai nici o opțiune activată, ci doar credit.

Nu știu , căci după idee ar fi trebuit sa am opțiuni activate

A33B96F6-280D-41DF-8EAA-F55A0D45EE63.jpeg

 

@Marius7: Păi și unde e opțiunea? E plin de bonusuri din încărcări (și nu numai), dar nici o opțiune activă. Revin: Când ai activat o opțiune ultima dată? Nu interesează încărcarea cu credit, ci activarea unei opțiuni de minim 5€.

Mi-am înțeles greșeala , merci mult de ajutor 

@Marius7: Cred că merge și extraopțiune de date, dar preferabil una de voce. De altfel și la condițiile bonusului se specifică "valabil cu opțiune activă de minim 5€". Din păcate.....

Am reîncărcat de data asta cu o opțiune nu cu credit simplu și am rezolvat problema 

Merci @FLo1 @delfinas 🙂

@Marius7: Cu plăcere! Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, păreri sau opinii despre tehnologie. 

O seară plăcută. 

@Marius7: ca idee.... în urma activării opțiunii, dacă rămâi fără date monile și opțiunea va fi încă activă, atunci vei consuma din bonusurile respective. Altfel, vei fi din nou în aceiași situație ca cea dinaintea activării EO. 😉