la 13-12-2022 03:30 PM - editat ultima oară la 14-12-2022 08:30 AM de DanielaH
Salut , știe cineva de ce la conectarea datelor mobile se consuma credit nu Gb deși am multiple opțiuni de internet pe cont ?
la 13-12-2022 08:28 PM
@Marius7: Păi și unde e opțiunea? E plin de bonusuri din încărcări (și nu numai), dar nici o opțiune activă. Revin: Când ai activat o opțiune ultima dată? Nu interesează încărcarea cu credit, ci activarea unei opțiuni de minim 5€.
la 13-12-2022 03:41 PM
Marius, bun venit in Conunitate!!!
Da mai multe detalii, ești în țară sau în roaming?
Dacă ești în roaming, s-ar putea sa fi depășit limita rezonabilă de consum in roaming SEE sau atunci opțiunea nu-ți mai e de folo și îți trebuie credit. Sau ești într-o țară non SEE și nu te ajută roamingul din opțiune.
la 13-12-2022 03:44 PM
Merci,
Sunt in țara 🙂
la 13-12-2022 03:46 PM
Poți face un printscreen la Cronos?
De unde ai opțiunea de net?
la 13-12-2022 03:55 PM
Cronos momentan nu e disponibil , iar opțiunea de net e de la cartela prepay de 6€
13-12-2022 04:04 PM - editat 13-12-2022 04:05 PM
Deci acea opțiune nu e luată la o promoție gen Pinata Party sau bonus de net de la reîncărcarea cu optiune...
la 13-12-2022 04:09 PM
Ar putea fi problema in asta ?
Căci mi-a venit mesaj cu o promoție gen 5€-100Gb și am cumpărat pt prima data asta abia doar apoi când nu îmi mergea Internetul am încercat sa reîncarc cu 6€ ca de obicei și tot nu mergea
la 13-12-2022 08:06 PM
@Marius7: pentru date mobile din bonus este nevoie de "opțiune activată de minim 5€" pentru a putea să folosești resursele. Altfel vei consuma din credit. Înțeleg că nu ai nici o opțiune activată, ci doar credit.
la 13-12-2022 08:16 PM
Nu știu , căci după idee ar fi trebuit sa am opțiuni activate
la 13-12-2022 08:28 PM
@Marius7: Păi și unde e opțiunea? E plin de bonusuri din încărcări (și nu numai), dar nici o opțiune activă. Revin: Când ai activat o opțiune ultima dată? Nu interesează încărcarea cu credit, ci activarea unei opțiuni de minim 5€.
la 13-12-2022 08:32 PM
Mi-am înțeles greșeala , merci mult de ajutor
la 13-12-2022 08:35 PM
@Marius7: Cred că merge și extraopțiune de date, dar preferabil una de voce. De altfel și la condițiile bonusului se specifică "valabil cu opțiune activă de minim 5€". Din păcate.....
la 13-12-2022 08:42 PM
la 13-12-2022 08:46 PM
@Marius7: Cu plăcere! Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, păreri sau opinii despre tehnologie.
O seară plăcută.
la 13-12-2022 08:50 PM
@Marius7: ca idee.... în urma activării opțiunii, dacă rămâi fără date monile și opțiunea va fi încă activă, atunci vei consuma din bonusurile respective. Altfel, vei fi din nou în aceiași situație ca cea dinaintea activării EO. 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor