11-05-2023 08:51 PM - editat 11-05-2023 08:53 PM
Pana sa imi expire cartela, telefonul se conecta numai 4G. Apoi cartela a expirat, si a continuat sa se conecteze 4G dar cu semn de exclamare pe indicatorul de putere a semnalului. Nefiind sigur ca a expirat, am sunat la asistenta tehnica pe 5 Mai unde Filofteia mi-a spus ca nu a expirat si ca trebuie sa imi resetez setting-urile de Data, ceea ce am facut. De atunci s-a conectat numai H+.
Am mai incercat sa repornesc si sa resetez Internet-ul, dar nimic nu a functionat.
Am adaugat intre timp bani, dar in continuare se conecteaza H+. Cum pot reveni la 4G?
12-05-2023 01:25 PM - editat 12-05-2023 01:26 PM
Salut,
Porblema e simpla: fara o extraoptiune, nu ai 4G. Deci, incarca cu credit si activeaza o extraoptiune de min 5 Euro, sau incarca direct cu extraoptiune (nu credit), si, daca nu e vreo problema de semnal in zona respectiva, ar trebui sa reapara si 4G-ul.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.
la 11-05-2023 11:06 PM
@AZ: Bun venit în Comunitate. Ne poți detalia tipul de opțiune activată pe contul prepay? Să ai în vedere că datele mobile 4G+ nu sunt funcționale decât cu opțiune activată de minim 5€. Ai o astfel de extraopțiune activă pe cont? Te așteptăm cu detalii.
la 12-05-2023 08:07 AM
Salut! În perioada de grație sau la expirarea EO de minim 5 euro, accesul in rețea este permis doar la 2/3G.
12-05-2023 01:25 PM - editat 12-05-2023 01:26 PM
Salut,
Porblema e simpla: fara o extraoptiune, nu ai 4G. Deci, incarca cu credit si activeaza o extraoptiune de min 5 Euro, sau incarca direct cu extraoptiune (nu credit), si, daca nu e vreo problema de semnal in zona respectiva, ar trebui sa reapara si 4G-ul.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit.
la 15-05-2023 09:37 AM
@AZ, ai reîncărcat cu o opțiune de minimum 5 euro? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor