la 29-06-2025 05:11 PM
Salut abia nu am încărcat cartela cu opțiunea de 5 euro, am primit 1000 minute și 5gb național și încă câțiva gb cadou toate bune datele mergeau și dintr o dată nu mai merg deloc, l am închis deschis pus pe mod avion dar nu mai merg în rest să sun și să dau mesaje e în regula
29-06-2025 05:20 PM - editat 29-06-2025 05:23 PM
Salut,
Poți verifica/face următoarele:
Verifica resursele disponibile în aplicația my Orange sau prin apel la *133#.
Verifica daca datele mobile sunt active și este selecționata ca rețea preferata rețeaua 5G/4G.
Muta sim-ul într-un alt telefon și vezi daca datele mobile funcționează.
Resetează setările de retea
la 29-06-2025 09:12 PM
Salut am încercat tot chiar să bag cartela și în alt telefon și nici acolo nu mergea
la 29-06-2025 10:14 PM
Este posibil să fie și o problemă temporară în zona ta. Când dezactivezi Wi-Fi-ul și activezi datele mobile, ce tip de rețea îți apare sus: 4G, 5G sau altceva?
la 29-06-2025 10:51 PM
4G ca nu cred ca duce telefonul 5g oricum
la 29-06-2025 05:32 PM
Salutare!
Ai făcut reîncărcarea din My Orange?
Dacă nu ai făcut-o , se consumă relativ repede numărul infim de GB. Te sfătuiesc să treci la opțiunea de 6 euro, cu net nelimitat, dar cu reîncărcarea din My Orange.
Revenind la cea de 5 euro, dacă ai făcut-o din My Orange, te sfătuiesc să suni la 300 sau să le scrii din aplicație - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, poate te lămuresc ei ce s-a întâmplat.
Problema este că astăzi este duminică și s-ar putea abia mâine să afli in răspuns.
Baftă multă!
la 29-06-2025 07:55 PM
Am făcut prepay de la magazin dar totuși decât 2 ore? Nu mi s a întâmplat niciodată chestia asta pana acum și îmi reîncărcam mereu
la 29-06-2025 07:28 PM
La Cronos ce-ți arată, mai ai date disponibile?
la 29-06-2025 07:56 PM
Unde vad asta cu cronos ? Eu sunt pe iPhone
la 29-06-2025 08:13 PM
la 29-06-2025 08:16 PM
Îmi spune ca am date nu înțeleg care e problema
la 29-06-2025 08:40 PM
Restarteaza telefonul, ar trebui sa functioneze dupa aceea.
la 29-06-2025 08:50 PM
Chiar este în regulă! Ceva din telefon este. Dă un restart/ mod avion și vezi ce se întâmplă ulterior.
la 29-06-2025 09:13 PM
Nimic din telefon abia l am luat și am testat să văd dacă este din telefon am băgat cartela în alt telefon și la fel netul nu merge precizez ca niciodată nu mi s-a mai întâmplat
la 29-06-2025 09:23 PM
Te sfătuiesc să le scrii din aplicație - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, poate te lămuresc ei ce s-a întâmplat.
O să ți se răspundă mâine, dar poate este vreun bug pe contul tău de utilizator , mă gândesc!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor