anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange date mobile nu funcționează

Gabriel30
Junior

Salut abia nu am încărcat cartela cu opțiunea de 5 euro, am primit 1000 minute și 5gb național și încă câțiva gb cadou toate bune datele mergeau și dintr o dată nu mai merg deloc, l am închis deschis pus pe mod avion dar nu mai merg în rest să sun și să dau mesaje e în regula

 

18 Răspunsuri 18

MihaiC99
Campion

Salut,

Poți verifica/face următoarele:

Verifica resursele disponibile în aplicația my Orange sau prin apel la *133#.

Verifica daca datele mobile sunt active și este selecționata ca rețea preferata rețeaua 5G/4G.

Muta sim-ul într-un alt telefon și vezi daca datele mobile funcționează.

Resetează setările de retea

Salut am încercat tot chiar să bag cartela și în alt telefon și nici acolo nu mergea 

Este posibil să fie și o problemă temporară în zona ta. Când dezactivezi Wi-Fi-ul și activezi datele mobile, ce tip de rețea îți apare sus: 4G, 5G sau altceva?

2131.jpg

4G ca nu cred ca duce telefonul 5g oricum

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai făcut reîncărcarea din My Orange?

Dacă nu ai făcut-o , se consumă relativ repede numărul infim de GB. Te sfătuiesc să treci la opțiunea de 6 euro, cu net nelimitat, dar cu reîncărcarea din My Orange.

Revenind la cea de 5 euro, dacă ai făcut-o din My Orange, te sfătuiesc să suni la 300 sau să le scrii din aplicație - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, poate te lămuresc ei ce s-a întâmplat.

Problema este că astăzi este duminică și s-ar putea abia mâine să afli in răspuns.

Baftă multă!

Am făcut prepay de la magazin dar totuși decât 2 ore? Nu mi s a întâmplat niciodată chestia asta pana acum și îmi reîncărcam mereu

delfinas
#StarMember

La Cronos ce-ți arată, mai ai date disponibile?

Unde vad asta cu cronos ? Eu sunt pe iPhone 

IMG_0072.jpeg

Îmi spune ca am date nu înțeleg care e problema

 

 

Restarteaza telefonul, ar trebui sa functioneze dupa aceea.

Chiar este în regulă! Ceva din telefon este. Dă un restart/ mod avion și vezi ce se întâmplă ulterior. 

Nimic din telefon abia l am luat și am testat să văd dacă este din telefon am băgat cartela în alt telefon și la fel netul nu merge precizez ca niciodată nu mi s-a mai întâmplat 

Te sfătuiesc să le scrii din aplicație - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, poate te lămuresc ei ce s-a întâmplat.

O să ți se răspundă mâine, dar poate este vreun bug pe contul tău de utilizator , mă gândesc!