anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot sa folosesc bonusul de 20gb

dia0
Junior

Buna! Am activat bonusul de 20Gb primit de la PinataParty dar nu pot sa folosesc nicio aplicatie care utilizează internet. Cum rezolv?

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Dia,

Ai o optiune de minim 5 euro activa pe cont in momentul asta? Daca nu, trebuie activata o optiune de minim 5 Euro pentru a putea beneficia de acel bonus.

Ai si un screenshot mai jos din Pinata Party care sper sa te ajute.

arsradu_0-1665297191149.png

 

Client Orange

Da am si imi si arata ca am comsumat putin din bonus, probabil din cauza notificărilor dar cand vreau sa intr-un pe un site sau pe vreo aplicatie care cere internet nu funcționează

Screenshot_20221009-100012_My Orange.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Dia,

Din cate vad eu, esti pe abonament, si ti-a intrat deja in bonusul de 20GB pentru ca netul inclus in abonament este consumat.

Poti sa treci telefonul pe mod avion (sau sa dai un restart), si vezi ce se intampla dupa aceea? Eventual, incearca sa deschizi google.com in browser, si pune un screenshot cu eroarea care iti apare.

Client Orange

Nu imi apare nicio eroare pe google doar ca nu mi se incarca site-urile si de exemplu pe Instagram nu pot sa dau like la vreo postare sau sa ma uit la vreun story, nici refresh nu pot sa dau si am dat telefonul pe mod avion si l-am restartat de 2 ori si nimic

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hmm... Semnal ai? E pe 4G? Poti sa pui o captura de ecran de pe www.speedtest.net?

Tare am impresia ca problema e viteza de net, nu optiunea activa pe cont.

Client Orange

Screenshot_20221009-113700_Samsung Internet.jpg

 Asta e ce imi apare daca folosesc datele apoi imi da eroare si imi zici sa reincerc dar daca activez wifi-ul merge bine

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Mda... Dupa cum banuiam, viteza de net e catastrofala. Suna la 300 si fa o sesizare. Problema nu e de bonus, e de retea.

Client Orange

Ok, multumesc mult! Auzi daca tot te-am intrebat de bonus poti sa imi zici daca nu folosesc bonusul pana la reincarcarea datelor se acumulează cu ele sau trebuie sa termin mai întâi bonusul ca sa folosesc datele din abonament?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu placere!

Conform screenshotului de mai sus, bonusul e valabil 30 de zile. Deci daca intre timp, se activeaza si datele din abonament, ar trebui sa se cumuleze. Vor avea data de expirare diferita, binenteles, dar da, ar trebui sa se cumuleze.

Client Orange

Anca07
#StarMember

Buna @dia0,

Intra pe chatul din aplicatia My Orange, si cere sa ti se reseteze resursele. Am avut o cunostinta care a patit la fel fiind pe abonament, si dupa ce i s-au restartat resursele, a reusit sa foloseasca bonusul.

Revino in comunitate si spune-ne daca ai reusit asa.

O duminica frumoasa!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, uitasem de asta.

Dia, incearca si ce zice Anca. S-ar putea sa rezolve si problema cu viteza.

Mersi, Anca! Chiar uitasem de asta. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Bonusul se cumulează cu resursele incluse în abonament pe perioada celor 30 de zile, cât timp este valabil.

Se numește ,,resetare de cont" ceea ce trebuie să ceri la Serviciul clienți, prin intermediul Chat Djingo sau la 300, apoi 1-1-1-0 (chiar dacă ți se spune de servicii fixe și te identifică Gia). După aceea ți se va cere să dai o repornire la telefon și ar trebui să funcționeze!

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@dia0 s-a rezolvat situația?

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l selectezi ca soluție pe cel mai bun. Mulțumim.