anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Net prost la Piatra Neamt si in general

Deci nu mai suport netul de la voi , ultima picatura care a umplut paharul m.am saturat sa nu mearga nici sa cauti pe google ceva , faceti ceva cu netul asta naspa !!!!
Retea de tot rasul
4 Răspunsuri 4

Miha_Z
#StarMember
Buna, daca ești nemulțumit de semnalul de la internet ar trebui sa suni la 300, la relații cu clienții și să specifici exact problema pe care o întâmpini. Tu ai probleme cu internetul pe mobil sau cu cel fix? Au mai fost dezbătute subiecte in Comunitate pe aceeași temă. Chiar în urma cu un an, tot în Piatra Neamț un alt client nemulțumit transmitea același lucru. De atunci ar fi trebuit să se ia măsuri și să se ofere clienților servicii de calitate. https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt

Razvan
#StarMember
Probabil te afli într-o zona a rețelei congestionată. Până se va interveni cu un upgrade la rețea, adică să fie adăugat B3 sau B1 la B20 existent, îți recomand să treci telefonul pe 3G, ca să beneficiezi de o viteză mai bună. Apropo, în ce zonă întâmpini probleme și ce telefon folosești. Am fost prin octombrie în Piatra Neamț și netul a fost ok, mi-am făcut treaba cu el.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Mă gândesc că în zona/ zonele de interes e aglomerată rețeaua ( congestie) și te sfătuiesc, dacă sunteți mai mulți în această situație ( sunt convins de asta), să faceți împreună o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, în care să detaliați un pic problemele și așa, poate aveți mai multe șanse de izbândă. Probabil că adăugarea unor noi antene și frecvente peste B 20 in 800 Mhz, este cam singura soluție. Chiar dacă în prima fază sunteți refuzați sau vi se dau răspunsuri vagi, trebuie insistat cu alte sesizări, eventual și din secțiunea Contact a My Orange, și sunt convins că veți reuși. Moldova, în general, deci și acest oraș sunt predominant pe Orange, deci sunt mulți clienți în zonâ și trebuie densificare ( adică suplimentate frecvențele și antenele). E bine că ai scris și aici, dar trebuie să detaliezi și prin intermediul mijloacelor prezentate mai sus, eventual și cu ajutorul unor poze, etc. Sigur, există și varianta rezilierii serviciilor, pe motiv de nefuncționalitate și portarea, dar trebuie verificat înainte dacă ceilalți stau mai bine. Succes!

FLo1
#StarMember
Când ceva nu este funcțional și nu dă semne de remediere.... îl schimbi. Este atât de simplu.... Indiferent că vorbim despre aparate, alte ”jucării” sau chiar servicii. Cu siguranță ai soluții la nivel de municipiu.