anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi s-au consumat datele ciudat de rapid !

Maria_222
Junior
Buna ! Azi dupa ce mi am reincarcat cartela cu 6€, am stat putin pe date dar dupa ceva timp am ramas brusc fara cei 6GB de internet. Mentionez ca am stat doar vreo 10 minute pe date si n am intrat pe o aplicatie care sa mi le consume asa repede (de exemplu YouTube). In celelalte dati cand imi incarcam cartela stateam ore bune pe date si de abia daca se consumau. Ma poate ajuta cineva ? Sau sa mi dea vreun sfat ? Sa ma lamureasca ?
1 Soluţie acceptată‚

Maria_222
Junior
M-am uitat pe chitanta si cred ca a fost o neintelegere in locul in care mi-am incarcat cartela. Cred ca a pus credit in loc de optiune, desi eu i am repetat de mai multe ori ca vreau optiune. De obicei nu ma uit foarte mult peste mesajele primite de la Orange, daca le primesc este suficient pentru mine. De acum incolo o sa verific sa vad daca mi se incarca 100% telefonul cu optiune. Multumesc mult pentru ajutor !

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

FaraUnID
Campion certificat
Ai reincarcat credit sau optiunea de 6 euro? In alta ordine de idei, ai TikTok sau alte aplicatii care ruleaza in fundal si care pot consuma din pachetul de date? La istoric date ce aplicatii ai ca si consumatoare de internet?

Maria_222
Junior
Optiunea am reincarcat o; Tik Tok folosesc la fel ca si YouTube, doar atunci cand sunt pe Wi-Fi. M-am uitat doar la ce mesaje am primit in momentul respectiv pe Whatsapp, putin pe Instagram si Snapchat. Cam atat.

teacher_
#StarMember
Salut! Eu știam că la opțiunea de 6Euro primești și bonus 50 de Euro... ai mesajul de confirmare, că s-a efectuat reîncărcarea cu opțiune?

FaraUnID
Campion certificat
Aplicatii precum TikTok au control deplin asupra telefonului si pot forta deschiderea conexiuniil la internet prin datele mobile daca acestea sunt oprite si nu exista conexiune WiFi disponibila. Si ca si cum acest aspect nu ar fi suficient TikTok ruleaza in background si executa tot felul de sarcini fara interventia utilizatorului. Experti in securitate cibernetica au descoperit faptul ca acest TikTok arhiveaza date si le trimite catre serverele dezvoltatorului, descarca pachete de date arhivate pe care le dezarhiveaza si le executa in telefon. Arunca un ochi peste istoric date si vezi ce aplicatii au generat trafic. Poate telefonul tau a primit un pachet de update-uri substantial, poate aplicatiile instalate in telefon au fost actualizate, poate ambele.

Maria_222
Junior
M-am uitat pe chitanta si cred ca a fost o neintelegere in locul in care mi-am incarcat cartela. Cred ca a pus credit in loc de optiune, desi eu i am repetat de mai multe ori ca vreau optiune. De obicei nu ma uit foarte mult peste mesajele primite de la Orange, daca le primesc este suficient pentru mine. De acum incolo o sa verific sa vad daca mi se incarca 100% telefonul cu optiune. Multumesc mult pentru ajutor !

FLo1
#StarMember
Maria, in confirmarea SMS-ului (pe care ar fi bine sa le citesti de acum înainte) îți scrie clar: încărcare cu 6€ credit sau "activare opțiune cu minute de 6€". Simplu. Doar să citești SMS-ul. Nu sunt multe, dar "e" importante.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă ți s-a încărcat cu credit și ai TikTok, atunci este destul de explicabilă treaba! Îmi pare rău!

DanielaH
Moderator
@Maria.222, vom marca noi ca soluție ultimul tău răspuns pentru a apărea primul și a fi mai vizibil motivul pentru care datele mobile s-au consumat mai repede. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.